GuidZP400 |
b0786912-aa6c-402b-a89d-6facf259a466
|
Biuletyn |
635051-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
|
Regon |
69026099100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. gen. Władysława Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
428
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 613 001
|
Zamawiajacy fax |
178 613 003
|
Zamawiajacy email |
mpgk@mpgk.pl
|
Adres strony url |
www.mpgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpgk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów w sekretariacie pokój 227
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pakietów worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
|
Numer referencyjny |
NO-223/XXIII/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pakietów worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych do magazynów przedsiębiorstwa Rzeszów, Al. gen. Wł. Sikorskiego 428 oraz ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część I – zakup i dostawa kompletów worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych spakowanych w pakietach zawierających: pięć sztuk worków koloru zielonego, pięć sztuk worków koloru żółtego, pięć sztuk worków koloru niebieskiego, pięć sztuk worków koloru ciemnobrązowego w ilości: 18 000 sztuk pakietów.
Część II – zakup i dostawa kompletów worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych spakowanych w pakietach zawierających: jeden worek koloru zielonego, jeden worek koloru żółtego, jeden worek koloru niebieskiego, jeden worek koloru ciemnobrązowego w ilości: 3 000 sztuk pakietów.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy worków z tworzyw sztucznych o wartości każdej dostawy (tj. jedna dostawa w ramach jednej umowy) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie; sto tysięcy złotych), oraz załączy dowód, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy Cz. I.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy worków z tworzyw sztucznych o wartości każdej dostawy (tj. jedna dostawa w ramach jednej umowy) nie mniejszej niż
5 000,00 zł brutto (słownie; pięć tysięcy złotych), oraz załączy dowód, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy Cz. II.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnianie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wykazują łącznie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie wskazanym w rozdz. V ust. 1 pkt 2 lit. c) SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do formularza OFERTA należy dołączyć dokumenty:
wypełnione oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania załącznik nr 1,wypełnione oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku nr 2,
zobowiązanie podmiotu trzeciego – wg wzoru na załączniku nr 3 (jeżeli dotyczy), ewentualne pełnomocnictwa.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
dla Części I - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
dla Części II – 100,00 PLN (sto złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Bank PEKAO S.A. II O/Rzeszów nr rachunek; 09124026141111000039597669, z dopiskiem na przelewie: „(skrócona nazwa wykonawcy), Wadium w postępowaniu na: …. (wpisać nazwę lub nr. sprawy)”; dla podmiotów zagranicznych: numer IBAN tego rachunku: PL09124026141111000039597669; kod BIC Banku Pekao SA: PKOPPLPW.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wpłaty wadium
w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN.
5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6.Z treści gwarancji/ poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8.Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa art. 46 ust. 1 do 5 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawę pakietów worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pakietów worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych do magazynów przedsiębiorstwa Rzeszów, Al. gen. Wł. Sikorskiego 428 oraz ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie, spakowanych w pakietach zawierających: pięć sztuk worków koloru zielonego, pięć sztuk worków koloru żółtego, pięć sztuk worków koloru niebieskiego, pięć sztuk worków koloru ciemnobrązowego w ilości: 18 000 sztuk pakietów.
Szczegółowy opis worków oraz wymagania znajdują się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawę pakietów worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pakietów worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych do magazynów przedsiębiorstwa Rzeszów, Al. gen. Wł. Sikorskiego 428 oraz ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie
spakowanych w pakietach zawierających: jeden worek koloru zielonego, jeden worek koloru żółtego, jeden worek koloru niebieskiego, jeden worek koloru ciemnobrązowego w ilości: 3 000 sztuk pakietów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawarte są w SIWZ.
|
| |