GuidZP400 |
e0833956-3772-4b16-9d86-57055ec15b3f
|
Biuletyn |
634924-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Szczecinek
|
Regon |
33092089000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 714 126
|
Zamawiajacy fax |
943 740 254
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.szczecinek.pl
|
Adres strony url |
www.szczecinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szczecinek.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa transmisji danych monitoringu wizyjnego, systemu dynamicznej informacji pasażerskiej oraz informacji miejskiej na terenie miasta Szczecinek w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.29.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz: Miasta Szczecinek , Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Szczecinku oraz Samorządowej Agencji Promocji i Kultury w Szczecinku, z którymi Wykonawca oddzielnie zawrze 3 umowy, w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. usług transmisji danych w zakresie:
a) monitoringu wizyjnego za pośrednictwem sieci bezprzewodowej lub światłowodowej, stanowiącej własność Wykonawcy, pomiędzy kamerami IP z urządzeniami klienckimi, usytuowanymi na terenie miasta Szczecinek, a Strażą Miejską w Szczecinku oraz Komendą Powiatową Policji w Szczecinku; lokalizacja 37 kamer obrotowych zainstalowanych na terenie miasta została określona w Załączniku Nr 1 do SIWZ, natomiast lokalizacja 24 kamer zainstalowanych w wiatach przystankowych została określona w Załączniku Nr 2 do SIWZ;
b) systemu dynamicznej informacji pasażerskiej za pośrednictwem sieci światłowodowej, stanowiącej własność Wykonawcy, pomiędzy tablicami elektronicznymi LED (przeznaczonymi do wyświetlania informacji pasażerskiej) z urządzeniami klienckimi, zamontowanymi w wiatach przystankowych na terenie miasta Szczecinek, a Komunikacją Miejską w Szczecinku; lokalizacja 24 tablic elektronicznych LED została określona w Załączniku Nr 3 do SIWZ;
c) informacji miejskiej za pośrednictwem sieci światłowodowej, stanowiącej własność Wykonawcy, pomiędzy monitorami LCD (przeznaczonymi do wyświetlania informacji miejskich) z urządzeniami klienckimi, zamontowanymi w wiatach przystankowych na terenie miasta Szczecinek, a Samorządową Agencją Promocji i Kultury w Szczecinku; lokalizacja 24 monitorów LCD została określona w Załączniku Nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługi, polegającej na bezprzewodowej lub światłowodowej transmisji danych, o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto, za okres maksymalnie kolejno następujących po sobie 12 miesięcy, potwierdzonej, że ta usługa została wykonana należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert bez wezwania zamawiającego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy;
2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika;
3. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego;
4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
10 000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 data |
2020-01-17T00:00:00+01:00
|