GuidZP400 |
53f8661b-6947-4aac-bdf8-4bdce03aa3e5
|
Biuletyn |
634816-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza
|
Regon |
12483110000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zelów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-425
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
446 341 132
|
Zamawiajacy fax |
446 341 132
|
Zamawiajacy email |
sp4zelow@interia.pl
|
Adres strony url |
www.sp4zelow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp4zelow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp4zelow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Stefana Żeromskiego 53, 97-425 Zelów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie.
|
Numer referencyjny |
SP4.3601.28.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie określone w SIWZ i załącznikach. Dotyczy dostawy mięsa, wędlin i drobiu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formuuje warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formuuje warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formuuje warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 pkt.12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do siwz) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę lub dokumenty rejestrowe, z których wynika umocowanie dla takiej osoby. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ewentualne zmiany umowy i forma tych zmian zostały przewidziane w dokumentacji postępowania i punkcie 32.2 SIWZ. 1.Zmiany Umowy muszą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy (np. adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b)obniżenie cen producenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu po cenach odpowiednio obniżonych, c) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych przy zachowaniu ceny oferowanej dla danego produktu na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, 18 d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem zamówienia, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, e) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw. 4. W innych przypadkach, gdy Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|