DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU DZIENNEGO AKTYWIZACJI SENIORÓW - ODDZIAŁU DZIENNEGO PSYCHOGERIATRYCZNEGO

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635934-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Oddziału Dziennego
Aktywizacji Seniorów – Oddziału Dziennego Psychogeriatrycznego zlokalizowanego w Przychodni
Rodzinnej w Warszawie, przy ul. Otwockiej 1.
2. Szczegółowy opis mebli i wyposażenia, oraz wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia
a także zestawienie ilościowe określa dokumentacja projektowa pn.:
- OTWOCKA SPECYFIKACJA. Zip
- PRZEDMIAR ROBÓT

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93941eaf-8afe-4c5c-991d-e35d61bfe0cb
Biuletyn 635934-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
Regon 31141500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 194 756
Zamawiajacy fax 022 6193560, 6196138
Zamawiajacy email dzp@szpzlo.pl
Adres strony url www.szpzlo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia SZPZLO Warszawa Praga-Północ - 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 34
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpzlo.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPZLO Warszawa Praga-Północ - 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 34
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU DZIENNEGO AKTYWIZACJI SENIORÓW - ODDZIAŁU DZIENNEGO PSYCHOGERIATRYCZNEGO
Numer referencyjny 33/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Oddziału Dziennego Aktywizacji Seniorów – Oddziału Dziennego Psychogeriatrycznego zlokalizowanego w Przychodni Rodzinnej w Warszawie, przy ul. Otwockiej 1. 2. Szczegółowy opis mebli i wyposażenia, oraz wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia a także zestawienie ilościowe określa dokumentacja projektowa pn.: - OTWOCKA SPECYFIKACJA. Zip - PRZEDMIAR ROBÓT
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 10 tygodni (70 dni)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień Wykonawcy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe zapewniające sprawną realizację zamówienia w wysokości min. 200 000,00 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli udokumentuje wykonanie co najmniej dwóch zamówień w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujących dostawę i montaż mebli o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN każde zamówienie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wymienionego wyżej dokumentu składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym W`ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W odniesieniu do Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, brak podstaw do wykluczenia powinien zostać wykazany przez każdego z Wykonawców. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Ww. przepisu nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu, art. 24 ust. 9 i 10 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca zobowiązany będzie dołączyć następujące dokumenty: - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust.2c ustawy PZP. 2. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć następujące dokumenty: - Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Wypełniony załącznik nr 1 do dokumentacji projektowej wraz z wymienionymi w tym załączniku dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań w zakresie terminali komputerowych. - Kosztorys ofertowy, o którym mowa w art.VI pkt.11 SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia niniejszej umowy nie mogą być zmienione w stosunku do treści oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy: a) gdy Wykonawca udowodni, że z przyczyn obiektywnych, niezależnych od niego nie jest w stanie zrealizować zamówienia w terminie określonym w umowie. Wydłużenie okresu realizacji nie może być dłuższe niż 20 lub b) gdy po stronie Zamawiającego zaistnieją okoliczności obiektywne uzasadniające konieczność wydłużenia terminu realizacji zamówienia; 2) zmiany stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT względem dostaw, do których mają zastosowanie zmienione przepisy; 3) zmiany danych adresowych i podmiotowych Wykonawcy (np. w przypadku przekształcenia/przejęcia); 4) poprawy oczywistej omyłki pisarskiej.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)