Dostawa wyposażenia dla placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Gmina Szaflary
Miejscowość Szaflary
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635556-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla placówek wsparcia dziennego w ramach projektu „Placówki Wparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f588b0b-a0ea-4861-b3df-463ac35bc36d
Biuletyn 635556-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Szaflary
Regon 49189271300000
Zamawiajacy adres ulica Zakopiańska
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Szaflary
Zamawiajacy kod pocztowy 34-424
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 754 703
Zamawiajacy fax 182 754 977
Zamawiajacy email sekretariat@szaflary.pl
Adres strony url www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPMP.09.02.01-12-0177/18 pn. „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary
Numer referencyjny ZP.271.55.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla placówek wsparcia dziennego w ramach projektu „Placówki Wparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od 21 do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów w niniejszym postępowaniu. Termin wskazany przez Zamawiającego, minimalny to 21 dni, maksymalny to 30 dni.
Okreslenie warunkow W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1843).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 1 dostawę sprzętu obejmującego zakresem: dostawę komputerów typu laptop lub/i projektorów i tablic multimedialnych, oraz minimum 1 dostawę mebli. Wartości minimalna każdej z dostawa to 50 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Posiadania kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - przedstawił wykaz dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualną na dzień składania ofert kopie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Cena brutto uwzględniająca koszty podatku VAT, które zobligowany jest pokryć Zamawiający
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputery typu laptop i tablice multimedialne
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)