GuidZP400 |
c68e5793-f637-4b3c-b3b5-df9949631625
|
Biuletyn |
635881-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp.
|
Regon |
36230351000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
kard. S. Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
GłogówMłp.
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17-789-72-52,
|
Zamawiajacy fax |
17 85 17 707
|
Zamawiajacy email |
zso@glogow-mlp.pl,
|
Adres strony url |
http://slo.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
PROFESJONALNY LOGISTYK”, numer umowy RPPK.09.04.00-18-0002/19 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://slo.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://slo.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowe Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 58, 36-060 Głogów Małopolski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, która obejmuje dostarczenie sprzętu i oprogramowania. Dostaw podzielona została na części. Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 13. Monitor interaktywny ze statywem ruchomym – 2 szt. 14. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 25 szt. 15. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 24 szt. 16. Urządzenie wielofunkcyjne – 8 szt. 17. Telewizor – 1 szt. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 8. Drukarka półprzemysłowa – 6 szt. 9. Drukarka przemysłowa – 6 szt. 10. Tablet przemysłowy – 6 szt. 11. Drukarka biurowa – 6 szt. 12. Drukarka przenośna – 6 szt. 13. Czytnik kodów kreskowych – 6 szt. 14. Terminal mobilny – 6 szt. Każdy z elementów wskazany w opisie przedmiotu zamówienia obejmuje gwarancję na min. 24 miesiące, chyba że co innego wskazane jest w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaoferować wydłużony okres gwarancji na oferowany przedmiot umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 1. Monitor interaktywny ze statywem ruchomym – 2 szt. 2. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 25 szt. 3. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 24 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne – 8 szt. 5. Etykiety i taśmy – 1 kpl. 6. Oprogramowanie magazynowe – 25 szt. 7. Oprogramowanie handlowe – 25 szt. 8. Oprogramowanie do wydruku kodów kreskowych – 25 szt. 9. Oprogramowanie do wydruku etykiet – 25 szt. 10. Licencja 3-letnia (1 stanowiskowa) narzędzie MonZa Edu – 3 lata x 25 szt. 11. Telewizor – 1 szt. 12. System do nauczania języków obcych – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 1. Drukarka półprzemysłowa – 6 szt. 2. Drukarka przemysłowa – 6 szt. 3. Tablet przemysłowy – 6 szt. 4. Drukarka biurowa – 6 szt. 5. Drukarka przenośna – 6 szt. 6. Czytnik kodów kreskowych – 6 szt. 7. Terminal mobilny – 6 szt. Każdy z elementów wskazany w opisie przedmiotu zamówienia obejmuje gwarancję na min. 24 miesiące, chyba że co innego wskazane jest w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaoferować wydłużony okres gwarancji na oferowany przedmiot umowy.
|
| |