Dostawa artykułów zywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie, ul. Przebendowskiego 1 w okresie 01.01.2020 - 31.12.2020

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-27 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635715-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje terminowe dostawy wraz z rozładunkiem artykułów do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1, transportem wykonawcy na jego koszt.
2. Zamówienia zgłaszane będą przez Zamawiającego drogą telefoniczną bądź mailowa.
3. Maksymalny termin realizacji zamówienia do trzech dni roboczych.
4. Dostawa produktów mleczarskich w godzinach 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku.
5. Dostawa pieczywa i przetworów mącznych w godzinach 6.00 – 14.00 od poniedziałku do soboty.
6. Pozostałe produkty spożywcze w godzinach 8.00 – 14.00 od poniedziałku do piątku.
7. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w swojej siedzibie. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
8. Dostarczony towar powinien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie
z obowiązującymi normami i atestami. Powinien się znajdować w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone
i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
9. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych w dniu dostawy powinien być nie krótszy niż połowa terminu określonego przez producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego
i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych – dla których obowiązuje termin nie krótszy niż 7 dni, natomiast dla mięsa drobiowego oraz mleka świeżego – 5 dni licząc od dnia dostawy.
10. Wraz z każdorazową dostawą towaru wykonawca musi dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w załącznikach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu objętego zamówieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej bądź większej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W przypadku zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego.
12. Zamawiający odmówi przyjęcia towaru w przypadku złej jakości dostarczonych produktów.
13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji dotyczącej jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji.
14. Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
15. Wykonawca przedłoży zamawiającemu na jego żądanie aktualne atesty wydane prze uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do obrotu. Ponadto Wykonawca dostarczy wykaz alergenów w dostarczanych produktach.
16. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu. Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2233ba91-8485-4ef1-84c4-62a7b094fc58
Biuletyn 635715-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29657800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przebendowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wejherowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-58 672-15-91,
Zamawiajacy fax 0-58 672-67-11
Zamawiajacy email dpswejherowo@gmail.com,
Adres strony url www.dpswejherowo.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Dostep dokumentow zamowienia http://www.dpswejherowo.com.pl:http://bip.powiatwejherowski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dpswejherowo.com.pl; http://bip.powiatwejherowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, ul. Przebendowskiego 1,84-200 Wejherowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów zywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie, ul. Przebendowskiego 1 w okresie 01.01.2020 - 31.12.2020
Numer referencyjny DPS.AG.3310.14.19.AM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu 1. Zakres zamówienia obejmuje terminowe dostawy wraz z rozładunkiem artykułów do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1, transportem wykonawcy na jego koszt. 2. Zamówienia zgłaszane będą przez Zamawiającego drogą telefoniczną bądź mailowa. 3. Maksymalny termin realizacji zamówienia do trzech dni roboczych. 4. Dostawa produktów mleczarskich w godzinach 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku. 5. Dostawa pieczywa i przetworów mącznych w godzinach 6.00 – 14.00 od poniedziałku do soboty. 6. Pozostałe produkty spożywcze w godzinach 8.00 – 14.00 od poniedziałku do piątku. 7. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w swojej siedzibie. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru. 8. Dostarczony towar powinien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami. Powinien się znajdować w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych w dniu dostawy powinien być nie krótszy niż połowa terminu określonego przez producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych – dla których obowiązuje termin nie krótszy niż 7 dni, natomiast dla mięsa drobiowego oraz mleka świeżego – 5 dni licząc od dnia dostawy. 10. Wraz z każdorazową dostawą towaru wykonawca musi dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. 11. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w załącznikach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu objętego zamówieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej bądź większej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W przypadku zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. 12. Zamawiający odmówi przyjęcia towaru w przypadku złej jakości dostarczonych produktów. 13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji dotyczącej jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji. 14. Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 15. Wykonawca przedłoży zamawiającemu na jego żądanie aktualne atesty wydane prze uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do obrotu. Ponadto Wykonawca dostarczy wykaz alergenów w dostarczanych produktach. 16. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu. Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust.1a, art. 57 ust.1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)