GuidZP400 |
151112e1-a317-4244-ba48-3104795abee9
|
Biuletyn |
635396-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
70810575000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karola Miarki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334 995 600
|
Zamawiajacy fax |
334 995 652
|
Zamawiajacy email |
katarzyna_suchy@bielsko.biala.pl
|
Adres strony url |
www.mops.bielsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mops.bielsko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r- Prawo pocztowe(tekst jednolity Dz.U.z 2018 r. poz 2188 z póź.zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą środków niezbędnych do utrzymania czystości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
|
Numer referencyjny |
MOPS.DA-PSU.3211.30.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 3 części: 1 cz.-środki czystości i higieny, 2 cz.- środki ochrony osobistej, 3 cz.- worki na odpady. Dostawy zamówienia będą się odbywały sukcesywnie ,po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazują Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależnościido tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany w zakresie podatku VAT; jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana
w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia stawek wynagrodzenia powiększonych o podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki,
b) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć działania siły wyższej.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności :
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiana danych teleadresowych,
c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający sie na ofertę sporządzony w innym języku niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa środków czystości i higieny dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie na zakup i dostawę środków czystości i higieny wraz z rozładunkiem. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, każdorazowo po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Realizacja dostaw środków ochrony osobistej( kombinezony ochronne, rękawiczki jednorazowe, maseczki chirurgiczne,ochraniacze na obuwie) będzie następowała sukcesywnie, każdorazowo po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa worków na odpady dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy zamówienia - worków na odpady będą odbywać się sukcesywnie, każdorazowo po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ.
|
| |