Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego: 1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11; 2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej; 3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu, 4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu
Miejscowość Ostrowite
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635186-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158100009, 158122005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego:
1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11;
2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej;
3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu;
4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54.
w następujących pakietach asortymentowych:
1) część nr 1 zamówienia pn.: „Pakiet 9- Pieczywo”
2) część nr 2 zamówienia pn.: „Pakiet 11- Ciasta”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce19c122-232b-48c6-b685-cd7daba61f33
Biuletyn 635186-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu
Regon 91050612300000
Zamawiajacy adres ulica Ugoszcz
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowite
Zamawiajacy kod pocztowy 87-522
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-54 270 11 33
Zamawiajacy fax 0-54 270 11 33
Zamawiajacy email kombatant30@idsl.pl
Adres strony url www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Adres strony internetowej narzedzia www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu, Ugoszcz 30, 87-522 Ostrowite
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego: 1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11; 2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej; 3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu, 4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego: 1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11; 2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej; 3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu; 4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54. w następujących pakietach asortymentowych: 1) część nr 1 zamówienia pn.: „Pakiet 9- Pieczywo” 2) część nr 2 zamówienia pn.: „Pakiet 11- Ciasta”.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 2 -6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiana stosunków umowy będzie miała charakter nadzwyczajny, obiektywny, niezależny od Stron (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, strajk generalny); 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron.
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1B do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)