Dostawa nabiału na potrzeby ZPEW w Lwówku Śląskim

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635691-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Artykuły Ilość
1 MLEKO 2% (OPAKOWANIE FOLIA 1L) 5 000 l
2 MLEKO 2% (OPAKOWANIE KARTONOWE 1L) 5 000 l
3 MASŁO EKSTRA – 200 g 1 000 kg
4 ŚMIETANA 18% 400 l
5 ŚMIETANA 30 % 200 l
6 SER ŻÓŁTY GOUDA lub podobny 300 kg
7 SER BIAŁY 500 kg
8 MARGARYNA MLECZNA- 250 g 450 kg
9 SEREK HOCHLAND KRĄŻEK- 200 g lub podobny 750 szt.
10 SEREK HOCHLAND PLASTRY- 200 g lub podobny 100 szt.
11 JOGURT JOGOBELLA 150 gr. lub podobny 1 900 szt.

12 JOGURT PITNY- 125 g 1 800 szt.
13 MLEKO SMAKOWE 6 550 szt.
14 DESER WANILIOWO CZEKOLADOWY- 150 g 400 szt.
15 MASŁO KUBEK 0,5 KG 60 szt.
16 SEREK WIEJSKI 100 szt.
17 SEREK KIRI 100 szt.
18 ŚMIETANA 12 % 500 l
19 JOGURT NATURALNY 1000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 709a3047-6bdb-4a80-8ef1-0b52080d933d
Biuletyn 635691-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
Regon 02034801200000
Zamawiajacy adres ulica Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (75)7824525
Zamawiajacy fax (75)7823577
Zamawiajacy email zbigniew_malczewski@op.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatlwowecki.pl
Dostep do dokumentow ograniczony ZPEW ul. Parkowa 9, 59-600 Lwówek Śląski
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZPEW ul. Parkowa 9, 59-600 Lwówek Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nabiału na potrzeby ZPEW w Lwówku Śląskim
Numer referencyjny 2/2019/ZP-2
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Artykuły Ilość 1 MLEKO 2% (OPAKOWANIE FOLIA 1L) 5 000 l 2 MLEKO 2% (OPAKOWANIE KARTONOWE 1L) 5 000 l 3 MASŁO EKSTRA – 200 g 1 000 kg 4 ŚMIETANA 18% 400 l 5 ŚMIETANA 30 % 200 l 6 SER ŻÓŁTY GOUDA lub podobny 300 kg 7 SER BIAŁY 500 kg 8 MARGARYNA MLECZNA- 250 g 450 kg 9 SEREK HOCHLAND KRĄŻEK- 200 g lub podobny 750 szt. 10 SEREK HOCHLAND PLASTRY- 200 g lub podobny 100 szt. 11 JOGURT JOGOBELLA 150 gr. lub podobny 1 900 szt. 12 JOGURT PITNY- 125 g 1 800 szt. 13 MLEKO SMAKOWE 6 550 szt. 14 DESER WANILIOWO CZEKOLADOWY- 150 g 400 szt. 15 MASŁO KUBEK 0,5 KG 60 szt. 16 SEREK WIEJSKI 100 szt. 17 SEREK KIRI 100 szt. 18 ŚMIETANA 12 % 500 l 19 JOGURT NATURALNY 1000 szt.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw nabiału o podobnym charakterze. Przez dostawy o podobnym charakterze należy rozumieć zamówienia spełniające następujący warunek: - dwie referencje o wartości dostaw nabiału na kwotę co najmniej 60.000,00 złotych każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw nabiału o podobnym charakterze. Przez dostawy o podobnym charakterze należy rozumieć zamówienia spełniające następujący warunek: - dwie referencje o wartości dostaw nabiału na kwotę co najmniej 60.000,00 złotych każda. 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 6) Oświadczenie załącznik nr 6
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1800,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: PKO Bank Polski SA 49 1020 2124 0000 8402 0188 4352 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: 2/2019/ZP-2 dostawa nabiału na potrzeby ZPEW w Lwówku Śląskim Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiedni oryginał dokumentu winien być złożony u Zamawiającego, w Sekretariacie I piętro ul. Parkowa 9, Lwówek Śląski w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Podstawa przewidzianych zmian obejmuje : co najmniej jedną z okoliczności wymienionych poniżej : 1) Zmiana wartości umowy w przypadku a) zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, b) zmniejszenie zakresu przedmiotu Zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, c) zaistnieniem niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności powodującej konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania. (Siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron , którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe , zamieszki, strajki ( nie dotyczy pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne , nagłe przerwy w dostawach energii elektrycznej , promieniowanie lub skażenia.). b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu d) W przypadku zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcę. 3). Inne zmiany: a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do terminowego wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ bez zwiększenia wynagrodzenia umownego, 3. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)