GuidZP400 |
f8e15e03-f51b-4dac-ac7c-a5f245bcc7b1
|
Biuletyn |
635566-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak
|
Regon |
33144461100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łopuskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-94 35 115 55
|
Zamawiajacy fax |
0-94 35 115 55
|
Zamawiajacy email |
adm.zseh@wp.pl
|
Adres strony url |
https://zsehkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zsehkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w 5 grupach asortymentowych w 2020r, z wyjątkiem dostaw owoców, warzyw i jaj realizowanych w I półroczu 2020r.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji dla zadania nr 1 - art. spożywcze, zadania nr 2 - mięso, drób, wędliny, zadania nr 3 - nabiał , zadania nr 4 - pieczywo i wyroby cukiernicze od dnia określonego w umowie (nie wcześniej niż od 01.01.2020r.) do dnia 31.12.2020r.
Okres realizacji dla zadania nr 5 - owoce, warzywa, jaja realizowanego od dnia określonego w umowie (nie wcześniej niż od 01.01.2020r.) do dnia 30.06.2020r.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym, przez co zamawiający rozumie aktualny wpis do odpowiedniej ewidencji, potwierdzający wykonywanie przez wykonawcę robót będących przedmiotem postępowania,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację za-mówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: - posiadają kompetencje i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, - spełniają wymogi sanitarne i stosują zasady dobrej praktyki higienicznej, - są w posiadaniu lub dysponują środkami transportu gwarantującymi realizację dostaw do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu lub wskazanie przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów w formie elektronicznej.
2. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień publicznych na dostawy artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową ich realizację na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, przy czym Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonał minimum trzy dostawy o porównywalnej wielkości.
5. Zaświadczenie Inspekcji Sanitarnej lub inny równoważny dokument potwierdzający, że wykonawca zamówienia wdrożył zasady systemu HACCP lub, że spełnia wymogi sanitarne i stosuje zasady dobrej praktyki higienicznej.
6. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu środkami transportu gwarantującymi realizacje dostaw do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
7. Oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową realizacje zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.
8. Oświadczenie wykonawcy zamówienia, że dostarczane przez niego interesujące Zamawiającego asortymenty artykułów spożywczych produkowane są przez zakłady spełniające warunki sanitarne i pozostające pod stałym nadzorem służb sanitarnych, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na życzenie takich zaświadczeń od podwykonawców zamówienia (np. producentów realizujących dostawy dla hurtowni).
9. Oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 wyżej cytowanej Ustawy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu jego warunków na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji.
10. Odpis polisy ubezpieczenia w zakresie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, z rozszerzeniem na tzw. OC – produkt.
11. Zobowiązanie do przedłużenia ubezpieczenia w zakresie OC, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji.
12. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych załącznik nr 8 do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze różne, w tym sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, w tym sypkich w 2020r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i przetwory, drób i przetwory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy mięsa i przetworów o raz drobiu i przetworów w 2020r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich w 2020r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych w 2020r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15310000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i jaj w I półroczu 2020r.
|
| |