Dostawa kalendarzy ściennych dla Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej na rok 2020

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635555-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy ściennych dwudzielnych dla Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej na rok 2020. Liczba sztuk: 600. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 900ce513-bbcd-43cb-afc6-f972a0da2bf9
Biuletyn 635555-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url https://pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Erasmus+
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres POLITECHNIKA GDAŃSKA Dział Zamówień Publicznych, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kalendarzy ściennych dla Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej na rok 2020
Numer referencyjny ZP/310/055/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy ściennych dwudzielnych dla Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej na rok 2020. Liczba sztuk: 600. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od dnia akceptacji proofów cyfrowych przez Zamawiającego
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówieniem nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp oraz dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający może je samodzielnie pozyskać.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty, 2. formularz rzeczowo- cenowy, 3. opcjonalnie –pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu 3. Opcjonalnie w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego -zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów na czas realizacji zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące zmiany zawartej umowy: a) zmiany obowiązujących stawek podatkowych; b) zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia), w szczególności: klęski żywiołowej, huraganu, powodzi, katastrofy transportowej, pożaru, eksplozji, wojny, strajku i innych nadzwyczajnych wydarzeń, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron;
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)