GuidZP400 |
90cbcd49-44cf-4fe5-898b-604d88eb27da
|
Biuletyn |
634571-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
|
Regon |
15540000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-665
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 234 51 01
|
Zamawiajacy fax |
0-22 234 58 97
|
Zamawiajacy email |
dzp@elka.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Biuro Administracyjne - Zmówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elalktroniki PW, pokój 101
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzeseł i mebli do pomieszczenia pracowniczego 250 Instytutu Systemów Elektronicznych Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
WEiTI/74/ZP/2019/1033
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i mebli do pomieszczenia pracowniczego 250 . 2. Zakres
zamówienia obejmuje: - Szafa aktowa wąska, szt.1 - Szafa aktowa szeroka, szt.1 - Szafka stojąca, szt.1 -
Szafka wisząca, szt.7 - Biurko w kształcie L 220x180 cm, szt.2 - Przegroda boczna do biurka 105x50cm,
szt.2 - Biurko 100x70x75cm, szt.1 - Kontener mobilny z szufladą piórnikową, szt.3 - Obudowa parapetu,
szt.1 - Krzesło konferencyjne typu ISO, szt.3
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty
sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi
załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia,
w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowany przedmiot
zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówieniastanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku
gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z
oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym
(ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub
kopii poświadczonej notarialnie). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, należy do
oferty przedłożyć: 2.1. Oświadczenie o nie zachodzeniu przesłanek wykluczenia (według szablonu
stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 2.2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
(według szablonu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)* 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII. ust. 2 niniejszego
SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma
potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. 4. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który
zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenia o którym
mowa w rozdz. VII. ust. 2 niniejszego SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia
na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. 6. Wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale VII muszą być
przedstawione w formie oryginałów przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w
imieniu Wykonawców. 7. Wykonawcy ubiegający się na podstawie art. 23 ustawy wspólnie o
udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Uwaga! Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Inne dokumenty składane z ofertą:
8.1. Próbki kolorów oklein i fornirów: Czereśnia Havana, Dąb Napolitano lub podobne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) jeśli zaoferowany
przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, ( tzn; producent zakończył
produkcje danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt został wycofany z
rynku jego produkcja została zakończona) Wykonawca może zaoferować inny model
urządzenia/podzespołu o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może ulec
zmianie. 2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki
podatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia; 4) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego
w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-01-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca ochrony danych osobowych, składana względem osób
fizycznych, których dane osobowe Zamawiający pozyska od Wykonawcy, a w szczególności:
wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą
jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną,
członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej do
przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożona zgodnie z
art. 13 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”: 1. Administratorem danych osobowych
jest Politechnika Warszawska z siedzibą przy Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa; 2. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z
którym można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego WEiTI/74/ZP/2019/1033 prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „Pzp”; 5. Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8.
Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d,e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9. Posiada Pani/Pan na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem,
że Zamawiającemu ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji - mających na celu sprecyzowanie żądania z tytułu przysługujących mu praw określonych w
art. 15 ust. 1-3 RODO; 10. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; 11. Skorzystanie
przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 12. Wystąpienie przez
Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 13. Od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i
w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
rozporządzenia RODO; 14. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem; 15. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO,
Zamawiający dopuści wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do
przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności; 16. Zamawiający ma prawo
i obowiązek ujawnienia wszystkich danych osobowych, które znajdują się w dokumentacji postępowania,
w tym przekazanej przez wykonawcę, z wyjątkiem załączonych przez wykonawcę informacji
zawierających tzw. dane wrażliwe; 17. Zasada jawności protokołu z postępowania i jego załączników ma
zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1
rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3–5 Pzp, stosuje się odpowiednio; 18.
Zamawiający w ramach uprawnień w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę
wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp ma prawo do żądania: oświadczenia wykonawcy lub
podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, innych dokumentów – zawierających
informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w
szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o
pracę oraz zakres obowiązków pracownika.. 19. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO.
|