Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w SPSK im. prof. Adama Grucy

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635418-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w SPSK im. prof. Adama Grucy CMK.P

2. Zamówienie stanowi dwa rozdzielne zadania.
Zadanie nr 1- Dostawa aparatów do ultrasonoterapii - ultradźwięków z głowicami bezobsługowymi.
Zadanie nr 2 -Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do kinezyterapii i fizykoterapii.


Zadanie nr 1
Lp Nazwa Opis Liczba sztuk
1.1 Aparat do terapii ultradźwiękowej wraz z głowicą 1 cm2 i bezobsługową 12 cm2 1-kanałowy aparat do ultradźwięków z kolorowym ekranem dotykowym, z podgrzewanymi głowicami 12 cm2 i 1 cm2 1
1.2 Aparat do terapii ultradźwiękowej wraz z głowicą 5 cm2 i bezobsługową 18 cm2 1-kanałowy aparat do ultradźwięków z kolorowym ekranem dotykowym, z podgrzewanymi głowicami 18 cm2 i 5 cm2. 1


Zadanie nr 2
Lp Nazwa Opis Liczba sztuk
2.1 Rower treningowy stacjonarny Rower treningowy wyposażony w komputer treningowy z wbudowanym odbiornikiem tętna i programami treningowymi. 3
2.2 Wioślarz Urządzenie treningowe aktywizujące niemal całe ciało za pomocą imitacji wiosłowania 1
2.3 Orbitrek Stacjonarne urządzenie treningowe imitujące bieganie z kołem zamachowym wprawianym w ruch za pomocą mięśni nóg posiadające wgrane programy treningowe 1
2.4 Urządzenie do ćwiczeń w podwieszeniu, zestaw wolno stojący Urządzenie do ćwiczeń w podwieszeniu umożliwiające całkowitą eliminację kompresji w stawach, pełną stabilizację pacjenta podczas ćwiczeń, łatwa regulacja systemu podciągania pacjenta, dokładna regulacja punktu podwieszenia, wyposażone w komplet linek, podwieszek i ciężarków. Urządzenie wolnostojące. 1
2.5 Stół rehabilitacyjny Stół rehabilitacyjny 2 częściowy - leżysko główne i zagłówek. Elektryczna zmiana wysokości leżyska, uchwyt do mocowania papierowych prześcieradeł 6
2.6 Poręcze do nauki chodu z pochylnią i schodami Poręcze (tor) do nauki chodu po równi pochyłej i schodach 1
2.7 Poręcze do nauki chodu Poręcze (tor) do nauki chodu bez przeszkód 2
2.8 Aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laserowej Aparat do terapii kombinowanej, elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laserowej. Aparat generujący różne rodzaje prądów terapeutycznych, terapia ultradźwiękowa za pomocą głowicy dwuczęstotliwościowej 1 lub 3,3 MHz o powierzchni 5 cm2. Laseroterapia za pomocą sondy „prysznicowej” 660 i 808 nm. W komplecie statyw z uchwytem. 2
2.9 Lampa sollux Lampa sollux do światłolecznictwa za pomocą naświetleń światłem podczerwonym, urządzenie wyposażone w mikroprocesorowy sterownik z zegarem zabiegowym i regulacją mocy natężenia promieniowania. Lampa zamocowana na statywie. 2

Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211).

* Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń nie stanowiących wyrobu medycznego dla sprzętów z pozycji:
2.1(Rower treningowy stacjonarny),
2.2 (Wioślarz),
2.3 (Orbitrek).


Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do siwz:
 nr 1 A - tabeli cenowej
 nr 5 – tabeli wymagań ogólnych
 nr 6 –tabeli wymaganych parametrów granicznych.

2.1. Zamówienie obejmuje następujący zakres zadań związanych z dostawą sprzętu dla zadania
nr 1 i nr 2:

1) Dostawa
2) Transport na miejsce montażu
3) Montaż
4) Uruchomienie urządzeń
5) Szkolenie personelu odnośnie użytkowania
6) Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej
7) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru:
• zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do
odbioru,
• dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń,
• wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej.

2.2. Wymagany okres gwarancji:
• na sprzęt ( dotyczy zadanie nr 1, nr 2) - minimum 24 miesiące (wartość oceniana),
• na akcesoria – 24 miesiące (wartość nie oceniana).

2.3. Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy- czyli po dostawie, montażu, uruchomieniu wszystkich urządzeń, szkoleniu personelu oraz przedłożeniu dokumentów wymaganych do odbioru.

3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6dd98828-719c-4f74-9479-c39a55f99730
Biuletyn 635418-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Regon 29015600000000
Zamawiajacy adres ulica Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Otwock
Zamawiajacy kod pocztowy 05-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7794031 w. 477,
Zamawiajacy fax 22 7794031 w. 477
Zamawiajacy email dzp@spskgruca.pl,
Adres strony url www.spskgruca.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spskgruca.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spskgruca.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożyć osobiście lub wysłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe(Dz.U. z 2016 r. poz. 1113, z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych, Sekretariat Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w SPSK im. prof. Adama Grucy
Numer referencyjny Znak postępowania: DZP.26.140/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej w SPSK im. prof. Adama Grucy CMK.P 2. Zamówienie stanowi dwa rozdzielne zadania. Zadanie nr 1- Dostawa aparatów do ultrasonoterapii - ultradźwięków z głowicami bezobsługowymi. Zadanie nr 2 -Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do kinezyterapii i fizykoterapii. Zadanie nr 1 Lp Nazwa Opis Liczba sztuk 1.1 Aparat do terapii ultradźwiękowej wraz z głowicą 1 cm2 i bezobsługową 12 cm2 1-kanałowy aparat do ultradźwięków z kolorowym ekranem dotykowym, z podgrzewanymi głowicami 12 cm2 i 1 cm2 1 1.2 Aparat do terapii ultradźwiękowej wraz z głowicą 5 cm2 i bezobsługową 18 cm2 1-kanałowy aparat do ultradźwięków z kolorowym ekranem dotykowym, z podgrzewanymi głowicami 18 cm2 i 5 cm2. 1 Zadanie nr 2 Lp Nazwa Opis Liczba sztuk 2.1 Rower treningowy stacjonarny Rower treningowy wyposażony w komputer treningowy z wbudowanym odbiornikiem tętna i programami treningowymi. 3 2.2 Wioślarz Urządzenie treningowe aktywizujące niemal całe ciało za pomocą imitacji wiosłowania 1 2.3 Orbitrek Stacjonarne urządzenie treningowe imitujące bieganie z kołem zamachowym wprawianym w ruch za pomocą mięśni nóg posiadające wgrane programy treningowe 1 2.4 Urządzenie do ćwiczeń w podwieszeniu, zestaw wolno stojący Urządzenie do ćwiczeń w podwieszeniu umożliwiające całkowitą eliminację kompresji w stawach, pełną stabilizację pacjenta podczas ćwiczeń, łatwa regulacja systemu podciągania pacjenta, dokładna regulacja punktu podwieszenia, wyposażone w komplet linek, podwieszek i ciężarków. Urządzenie wolnostojące. 1 2.5 Stół rehabilitacyjny Stół rehabilitacyjny 2 częściowy - leżysko główne i zagłówek. Elektryczna zmiana wysokości leżyska, uchwyt do mocowania papierowych prześcieradeł 6 2.6 Poręcze do nauki chodu z pochylnią i schodami Poręcze (tor) do nauki chodu po równi pochyłej i schodach 1 2.7 Poręcze do nauki chodu Poręcze (tor) do nauki chodu bez przeszkód 2 2.8 Aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laserowej Aparat do terapii kombinowanej, elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laserowej. Aparat generujący różne rodzaje prądów terapeutycznych, terapia ultradźwiękowa za pomocą głowicy dwuczęstotliwościowej 1 lub 3,3 MHz o powierzchni 5 cm2. Laseroterapia za pomocą sondy „prysznicowej” 660 i 808 nm. W komplecie statyw z uchwytem. 2 2.9 Lampa sollux Lampa sollux do światłolecznictwa za pomocą naświetleń światłem podczerwonym, urządzenie wyposażone w mikroprocesorowy sterownik z zegarem zabiegowym i regulacją mocy natężenia promieniowania. Lampa zamocowana na statywie. 2 Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211). * Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń nie stanowiących wyrobu medycznego dla sprzętów z pozycji: 2.1(Rower treningowy stacjonarny), 2.2 (Wioślarz), 2.3 (Orbitrek). Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do siwz:  nr 1 A - tabeli cenowej  nr 5 – tabeli wymagań ogólnych  nr 6 –tabeli wymaganych parametrów granicznych. 2.1. Zamówienie obejmuje następujący zakres zadań związanych z dostawą sprzętu dla zadania nr 1 i nr 2: 1) Dostawa 2) Transport na miejsce montażu 3) Montaż 4) Uruchomienie urządzeń 5) Szkolenie personelu odnośnie użytkowania 6) Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 7) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: • zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru, • dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, • wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. 2.2. Wymagany okres gwarancji: • na sprzęt ( dotyczy zadanie nr 1, nr 2) - minimum 24 miesiące (wartość oceniana), • na akcesoria – 24 miesiące (wartość nie oceniana). 2.3. Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy- czyli po dostawie, montażu, uruchomieniu wszystkich urządzeń, szkoleniu personelu oraz przedłożeniu dokumentów wymaganych do odbioru. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum dwa odrębne zamówienia obejmujące swym zakresem dostawę sprzętu rehabilitacyjnego za minimum 20 000,00 zł brutto każda z dostaw. UWAGA: Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania. 2. Zamawiający, może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V.1.4 a) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: a) w zakresie zdolności technicznej odwołującej się do wiedzy i doświadczenia minimum jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że posiada wymagane zdolności w pełnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca który wykazuje spełnienie warunków był podmiotem realizującym przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca może w celu spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V.1.4) lit. a niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. V.4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy zasoby udostępniane wykonawcy przez inne podmioty , pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.2. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 2.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego 1. Zamawiający zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) żąda przedstawienia wszystkich dokumentów , o których mowa w pkt 2.2 i 2.3 w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca. 3. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ 2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia. 4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 jeżeli Wykonawca nie wskazał miejsca pobrania i wykorzystania dokumentu lub wykorzystania dokumentu z innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego lub nie przesłał ich wraz z ofertą 2.1. Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej. 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, 2) Dowody określająceczy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia. Dokumenty dla produktów będących wyrobami medycznymi 1) Deklaracja zgodności – dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela. (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) 2) Certyfikat zgodności – dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów medycznych, poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności. (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II A, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B) Dokumenty dla produktów, które nie stanowią wyrobu medycznego 3) Deklaracja zgodności – dokument wystawiany przez producenta sprzętu albo jego upoważnionego przedstawiciela (dotyczy produktów, które nie stanowią wyrobu medycznego) Dokumenty dla wszystkich grup produktów 4) Karty katalogowe producenta i/lub inne materiały źródłowe producenta* potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń. Dokumenty powinny zawierać poza opisem parametrów -nr katalogowy, pełną nazwę produktu, typ, model (w języku angielskim lub polskim)- złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. *np. foldery, prospekty, dane techniczne lub instrukcje oferowanego sprzętu (prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w zadaniu).
Inne dokumenty niewymienione Rozdz V SIWZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu: a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia) 2) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, na zasadach określonych w rozdziale VI, XI SIWZ. Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. VI.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Rozdz XI SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1 A do SIWZ, Dokumenty sporządzone w oryginale w formie pisemnej, b) Tabela wymaganych parametrów stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej, Oświadczenia własne Wykonawcy (Załącznik nr 1, nr 1 A, nr 6 do SIWZ) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Brak załączników w ofercie spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, jako niezgodnej z SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego ( o ile dotyczy), Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty ( o ile dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zakres zmian określa załącznik nr 4 do siwz wzór umowy
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza złożenia materiałów informacyjnych stanowiących uzupełnienie karty katalogowej/opisów w języku angielskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparaty do ultrasonoterapii - ultradźwięków z głowicami bezobsługowymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211). Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do siwz:  nr 1 A - tabeli cenowej  nr 5 – tabeli wymagań ogólnych  nr 6 –tabeli wymaganych parametrów granicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt rehabilitacyjny do kinezyterapii i fizykoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211). * Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń nie stanowiących wyrobu medycznego dla sprzętów z pozycji: 2.1(Rower treningowy stacjonarny), 2.2 (Wioślarz), 2.3 (Orbitrek). Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do siwz:  nr 1 A - tabeli cenowej  nr 5 – tabeli wymagań ogólnych  nr 6 –tabeli wymaganych parametrów granicznych.
  

Criterion

Kryteria gwarancja na sprzęt
Znaczenie 20,00
  
Kryteria wykonywanie przeglądów gwarancyjnych w dni wolne od pracy i święta
Znaczenie 5,00
  
Kryteria wykonywanie przeglądów gwarancyjnych w godzinach od 16:00 do 20:00 w dni robocze
Znaczenie 5,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)