Świadczenie usług konsultacyjnych, serwisowych i usług związanych z aktualizacją oprogramowania aplikacyjnego i programów towarzyszących systemu informatycznego "Impuls" oraz systemu informatycznego "Eskulap"

Publication date 2019-12-12
End date 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635444-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konsultacyjnych, serwisowych i usług związanych z aktualizacją oprogramowania aplikacyjnego i programów towarzyszących systemu informatycznego „Impuls” oraz systemu informatycznego „Eskulap”.
2. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, normy, oceny techniczne, aprobaty i specyfikacje techniczne itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, normy, oceny techniczne, aprobaty i specyfikacje techniczne, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowania, norm, ocen technicznych, aprobat i specyfikacji technicznych, systemów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie normy, oceny techniczne, aprobaty i specyfikacje techniczne, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów, normy nie mają na celu naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów i norm. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ od minimalnych wymagań jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aac69168-e21a-4764-ac21-ee9628e978f3
Biuletyn 635444-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Regon 31332500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 848 10 11
Zamawiajacy fax 61 848 49 90/91
Zamawiajacy email efilipiak@raszeja.poznan.pl
Adres strony url www.raszeja.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.raszeja.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.raszeja.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, piwnica.
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług konsultacyjnych, serwisowych i usług związanych z aktualizacją oprogramowania aplikacyjnego i programów towarzyszących systemu informatycznego "Impuls" oraz systemu informatycznego "Eskulap"
Numer referencyjny SR/XV-270-45-EFK/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konsultacyjnych, serwisowych i usług związanych z aktualizacją oprogramowania aplikacyjnego i programów towarzyszących systemu informatycznego „Impuls” oraz systemu informatycznego „Eskulap”. 2. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, normy, oceny techniczne, aprobaty i specyfikacje techniczne itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, normy, oceny techniczne, aprobaty i specyfikacje techniczne, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowania, norm, ocen technicznych, aprobat i specyfikacji technicznych, systemów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie normy, oceny techniczne, aprobaty i specyfikacje techniczne, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów, normy nie mają na celu naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów i norm. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ od minimalnych wymagań jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: usługa świadczona będzie w okresie 18 miesięcy. Przewidywany termin świadczenia usługi: od dnia 01.01.2020 r. do dnia 30.06.2021 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. serwis pogwarancyjny systemów informatycznych odzwierciedlających przedmiot zamówienia, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 2. Dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Uzupełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ, tj. Specyfikacja Techniczna Zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załącznik nr 5 do SIWZ (wzór umowy): - par. 16 ust. 5: W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, według obowiązujących przepisów prawa podatkowego przedmiotu zamówienia, zmiana następuje po podpisaniu stosownego aneksu do umowy, z tym że kwota netto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła stawki podatku i kwoty brutto tego wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że projekt aneksu przygotowuje Wykonawca; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. d) zmiany gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte dnia: 20.12.2019 r. o godz. otwarcia ofert 09:00, adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, Zamówienia Publiczne – III piętro Szpitala, pokój 361.

Criterion

Kryteria cena oferty (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)