GuidZP400 |
edf346b3-4f8b-44f1-87db-1967cdd52026
|
Biuletyn |
636237-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
50584924000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kleszczelowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsk Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 8332760, 8332763
|
Zamawiajacy fax |
858 332 760
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spzoz-bielsk.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=395
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Poprawa jakości i dostępności do opieki długoterminowej poprzez przebudowę i doposażenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Bielsku Podlaskim”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.4. Infrastruktura społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=395
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=395
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wersja papierowa, przesłana kurierem, pocztą, lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kleszczelowska 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie w sprzęt medyczny Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego na potrzeby prowadzenia działalności leczniczej w zakresie opieki długoterminowej.
|
Numer referencyjny |
ZP.261.30.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie grupa kapitałowa
3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Ulotki, katalogi lub foldery zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w SIWZ. Należy dokładnie opisać której pozycji dany katalog dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 - Wzór umowy
Załącznik nr 6 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego
Załącznik nr 7 - Opis Przedmiotu Zamówienia
Pełnomocnictwo
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
1. Treść umowy może zostać zmieniona na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca oraz Zamawiający mają prawo do żądania przedłużenia terminu realizacji zamówienia o okres trwania z przyczyn, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, z powodu których będzie niemożliwe dotrzymanie ustalonego w Umowie terminu realizacji zamówienia.
3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do żądania zmiany umowy na podstawie ust. 1, 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku, dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia, zaakceptowane przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający uważa się za uprawnionego do żądania zmiany umowy na podstawie ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy pisemnego wniosku, dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca/Zamawiający dowiedział się, lub mógł się dowiedzieć, przy dołożeniu należytej staranności, o wystąpieniu przyczyny uzasadniającej zmianę umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, Zamawiający/Wykonawca powiadomi Wykonawcę/Zamawiającego o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
7. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
8. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor stacjonarny ze stolikiem, kardiomonitor przenośny z wózkiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
kardiomonitor stacjonarny ze stolikiem, kardiomonitor przenośny z wózkiem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Respirator transportowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44611200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
respirator transportowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
defibrylator
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Reduktor tlenu wraz z pojemnikiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
reduktor tlenu wraz z pojemnikiem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, materace antyodleżynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192120-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, materace antyodleżynowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wózek-wanna, rower rehabilitacyjny, bieżnia, stół do terapii zajęciowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
wózek-wanna, rower rehabilitacyjny, bieżnia, stół do terapii zajęciowej
|
| |