Doposażenie w sprzęt medyczny Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego na potrzeby prowadzenia działalności leczniczej w zakresie opieki długoterminowej.

Publication date 2019-12-13
End date 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bielsk Podlaski
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636237-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 446112008, 331821000, 331570005, 331921209, 331962002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edf346b3-4f8b-44f1-87db-1967cdd52026
Biuletyn 636237-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 50584924000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kleszczelowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsk Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 17-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8332760, 8332763
Zamawiajacy fax 858 332 760
Zamawiajacy email zamowienia@spzoz-bielsk.pl
Adres strony url http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=395
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa jakości i dostępności do opieki długoterminowej poprzez przebudowę i doposażenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Bielsku Podlaskim”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.4. Infrastruktura społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=395
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=395
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa, przesłana kurierem, pocztą, lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kleszczelowska 1
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie w sprzęt medyczny Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego na potrzeby prowadzenia działalności leczniczej w zakresie opieki długoterminowej.
Numer referencyjny ZP.261.30.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie grupa kapitałowa 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu 1. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Ulotki, katalogi lub foldery zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w SIWZ. Należy dokładnie opisać której pozycji dany katalog dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 5 - Wzór umowy Załącznik nr 6 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego Załącznik nr 7 - Opis Przedmiotu Zamówienia Pełnomocnictwo
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1. Treść umowy może zostać zmieniona na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca oraz Zamawiający mają prawo do żądania przedłużenia terminu realizacji zamówienia o okres trwania z przyczyn, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, z powodu których będzie niemożliwe dotrzymanie ustalonego w Umowie terminu realizacji zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do żądania zmiany umowy na podstawie ust. 1, 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku, dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia, zaakceptowane przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający uważa się za uprawnionego do żądania zmiany umowy na podstawie ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy pisemnego wniosku, dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca/Zamawiający dowiedział się, lub mógł się dowiedzieć, przy dołożeniu należytej staranności, o wystąpieniu przyczyny uzasadniającej zmianę umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, Zamawiający/Wykonawca powiadomi Wykonawcę/Zamawiającego o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 7. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 8. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kardiomonitor stacjonarny ze stolikiem, kardiomonitor przenośny z wózkiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis kardiomonitor stacjonarny ze stolikiem, kardiomonitor przenośny z wózkiem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Respirator transportowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44611200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis respirator transportowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis defibrylator
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Reduktor tlenu wraz z pojemnikiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis reduktor tlenu wraz z pojemnikiem
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, materace antyodleżynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, materace antyodleżynowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wózek-wanna, rower rehabilitacyjny, bieżnia, stół do terapii zajęciowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis wózek-wanna, rower rehabilitacyjny, bieżnia, stół do terapii zajęciowej
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)