Dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

Publication date 2019-12-13
End date 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Jaśle
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636117-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 r. dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jaśle , oraz bezpłatny odbiór i złomowanie tablic używanych, przekazywanych przez Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje dostawę :
1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - 8.000 kompletów
2. Tablice na przyczepy zwyczajne - 500 sztuk
3. Tablice ciągnikowe i motocyklowe – 900 sztuk
4. Tablice motorowerowe zwyczajne - 400 sztuk
5. Tablice samochodowe indywidualne - 20 kompletów
6. Tablice motocyklowe indywidualne - 5 sztuk
7. Tablice samochodowe zabytkowe - 30 kompletów
8. Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 sztuk
9. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 700 szt.
2. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego .
Tablice muszą być dostarczane na podstawie składanych przez Zamawiającego (faksem lub mailem) zamówień w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych i 2 dni roboczych w przypadku zamówień na tablice utracone przez właściciela. Wykonawca dostarczy każdą partię tablic. Producent będzie dostarczał tablice własnym transportem , koszty załadunki i rozładunku obciążają Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16a365b8-77fb-4b7d-8eb6-e2f2263784bf
Biuletyn 636117-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Jaśle
Regon 37044385400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 483 410
Zamawiajacy fax 134 483 189
Zamawiajacy email inwestycje@powiat.jaslo.pl
Adres strony url https//powiat.jaslo.pl/ogloszenia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.powiat.jaslo.pl/ogloszenia
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jaśle Rynek 18, 38-200 Jasło, sekretariat Starosty pok. 314
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
Numer referencyjny IN.II.272.43.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 r. dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jaśle , oraz bezpłatny odbiór i złomowanie tablic używanych, przekazywanych przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dostawę : 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - 8.000 kompletów 2. Tablice na przyczepy zwyczajne - 500 sztuk 3. Tablice ciągnikowe i motocyklowe – 900 sztuk 4. Tablice motorowerowe zwyczajne - 400 sztuk 5. Tablice samochodowe indywidualne - 20 kompletów 6. Tablice motocyklowe indywidualne - 5 sztuk 7. Tablice samochodowe zabytkowe - 30 kompletów 8. Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 sztuk 9. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 700 szt. 2. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego . Tablice muszą być dostarczane na podstawie składanych przez Zamawiającego (faksem lub mailem) zamówień w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych i 2 dni roboczych w przypadku zamówień na tablice utracone przez właściciela. Wykonawca dostarczy każdą partię tablic. Producent będzie dostarczał tablice własnym transportem , koszty załadunki i rozładunku obciążają Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym, prowadzonego przez marszałka województwa.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym
Inne dokumenty niewymienione 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić: 1) W okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, ogólnie przewidzianej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.), d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień z powodu siły wyższej Strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 2) W przypadku zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego (w przypadku realizacji umowy przy udziale podwykonawców). 3) Po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, poprzez wprowadzenie nowej stawki podatku VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć. 4) Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko pisemnie, w formie aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)