Zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla OCRM w Opolu

Publication date 2019-12-13
End date 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636064-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb OCRM
w Opolu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 221.000,00 Euro)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cddb5bbe-6788-4576-8509-3b764ba007d4
Biuletyn 636064-N-2019
Zamawiajacy nazwa Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego
Regon 29244500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 42404
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 413 639
Zamawiajacy fax 774 413 645
Zamawiajacy email BRAK EMAIL
Adres strony url www.pogotowie.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.opole.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla OCRM w Opolu
Numer referencyjny DT-DM_06-2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb OCRM w Opolu. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 221.000,00 Euro)
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Dostawa będzie realizowana sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dokument o którym mowa w pkt. 5.3 ppkt. 2 jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów– Wykonawca składa jeżeli polega . wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w § 9 propozycji umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatność
Znaczenie 15,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)