Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny. Postępowanie nr 2

Publication date 2019-12-13
End date 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636077-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a59e8757-c601-40f5-b8d0-c800d8403a83
Biuletyn 636077-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Regon 19030601300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kartuska
Zamawiajacy adres numer domu 42466
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 098 284
Zamawiajacy fax 583 021 782
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.gda.pl
Adres strony url www.zozmswia.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozmswiagda.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozmswiagda.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny. Postępowanie nr 2
Numer referencyjny 51/2019/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Inne dokumenty niewymienione materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp., potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym (z danymi wytwórcy) oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego Dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE/deklaracja zgodności (jeżeli dotyczy) oraz inne, stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)