GuidZP400 |
4b8de01e-10d4-40ef-86fa-f982602220db
|
Biuletyn |
636032-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
|
Regon |
27015111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-024
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6093140
|
Zamawiajacy fax |
32 6093154
|
Zamawiajacy email |
dzp@wpr.pl
|
Adres strony url |
bip.wpr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.wpr.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.wpr.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub przesyłką pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi nadzoru autorskiego dla modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica
|
Numer referencyjny |
WPR/AZ/252/ZP/62/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru autorskiego dla modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica oraz usługa serwisu dla modułu Interfejs wymiany danych pomiędzy modułami oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zadania – na okres 12 miesięcy kalendarzowych o daty jej zawarcia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego były wykonane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.:
- co najmniej 1 usługę (potwierdzoną podpisaną umową), polegającą na świadczeniu usług nadzoru autorskiego w ramach posiadanych praw autorskich dla modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica przez okres 12 m-cy o wartości min. 220 000,00 zł brutto - W przypadku usług nadal wykonywanych, warunek wartości minimalnej brutto określonej powyżej winien być spełniony dla części już wykonanej.
- skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum 1 osobę posiadającą doświadczenie w obsłudze systemu będącego przedmiotem zamówienia w zakresie świadczenia usługi dotyczącej interfejsu wymiany danych pomiędzy modułami oprogramowania Infomedica, Mdok, Softrans, Eramis Portal Korporacyjny
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt. 8.1. SIWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3.Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w § 11 propozycji umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, tel.: 36 609 31 40, fax: 32 609 31 54, www.wpr.pl;
2. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach wyznaczyło inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się pod adres e-mail: iod@wpr.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawą Pzp”.
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być właściwe organy (w tym np. odpowiednim organy Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) oraz każdy zainteresowany podmiot – zgodnie z zasadą jawności postępowania,
5. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych tj.:
- przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a przypadku zawarcia umowy, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie wykonywania umowy - chyba że z przepisów szczególnych wynikać będzie dłuższy okres;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Posiada Pani/Pan następujące uprawnienia:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
11. Informujemy, że w przypadku, gdy wykonanie obowiązków w zakresie prawa do informacji (art.15 ust. 1-2 RODO) oraz prawa do uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu – stosownie do okoliczności:
- sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie.
- sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
12. Informujemy, że wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych (o którym mowa w art. art. 18 ust. 1 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
|