Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Publication date 2019-12-16
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636076-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25cd05c9-1817-4a39-a686-cd311cfb85ee
Biuletyn 636076-N-2019
Zamawiajacy nazwa Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
Regon 00031508600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lekarska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-610
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48483615283
Zamawiajacy fax +48483615213
Zamawiajacy email zampubl@rszs.regiony.pl
Adres strony url szpital.radom.pl/zamowienie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia szpital.radom.pl/zamowienie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja szpital.radom.pl/zamowienie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu 26-610, w pokoju nr 309 A Sekcja Zamówień Publicznych III piętro /Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer referencyjny RSS/SZP/P-65/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający określa wadium w wysokości: Część nr 1 – 3.491,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dziewięćdziesiąt jeden złotych 00/100) Część nr 2 – 51,00 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden złotych 0/100) Część nr 3 – 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych 0/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian (nie dotyczy sytuacji gdy obowiązek zapłaty podatku leży po stronie Zamawiającego); b) w przypadku niewykorzystania ilości określonych w umowie - możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy nie dłużej jednak niż o 2 lata, za zgodą obu stron; c) dopuszcza się zmianę przedmiotu umowy, tj. zastąpienie przedmiotu umowy innym równoważnym produktem o parametrach i walorach nie gorszych niż wykazane w ofercie (z zastrzeżeniem, że cena tego produktu nie ulegnie podwyższeniu) z zastrzeżeniem, iż spełnione zostaną parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Powyższa zmiana możliwa jest jedynie w przypadku zaprzestania wytwarzania przedmiotu umowy. d) Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, zastrzega sobie prawo do przesunięć asortymentowo – ilościowych w części nr 1 do 30% wartości danej pozycji przy zachowaniu cen umownych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zwiększenia kwoty określonej w §7 ust. 1 umowy oraz nie wymagają aneksu do umowy, ale winny być udokumentowane na piśmie. Z powyższego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. e) Dopuszcza się zmianę konta bankowego podanego przez Wykonawcę w §7 ust. 4 umowy – zmiana ta może nastąpić jedynie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis artykuły biurowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty do Riso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Produkty do Riso
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Formularze płacowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Formularze płacowe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)