Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN

Publication date 2019-12-16
End date 2019-12-24 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636463-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN poprzez:

Zadanie I - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Sigma w roku 2020 w Urzędzie Miasta Częstochowy

Zadanie II - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Nabór – wspomaganie elektronicznej rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych w roku 2020

Zadanie III - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Jednorazowy dodatek uzupełniający (Artykuł 30) w roku 2020 w Urzędzie Miasta Częstochowy

Zadanie IV – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Dotacja podręcznikowa, wspomagającego proces otrzymywania i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w roku 2020

Zadanie V - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Centralny VAT w podległych jednostkach oświatowych i JST w roku 2020

Zadanie VI – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania umożliwiającego obsługę kadrowo-płacową w Biurze Finansów Oświaty w Częstochowie w roku 2020

Zadanie VII - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania umożliwiającego obsługę systemu finansowo-księgowego w Biurze Finansów Oświaty w Częstochowie w roku 2020

lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da771f74-a18d-4972-9d62-9d4c313f80e0
Biuletyn 636463-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 15139900200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.czestochowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN
Numer referencyjny Ed.271.4.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN poprzez: Zadanie I - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Sigma w roku 2020 w Urzędzie Miasta Częstochowy Zadanie II - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Nabór – wspomaganie elektronicznej rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych w roku 2020 Zadanie III - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Jednorazowy dodatek uzupełniający (Artykuł 30) w roku 2020 w Urzędzie Miasta Częstochowy Zadanie IV – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Dotacja podręcznikowa, wspomagającego proces otrzymywania i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w roku 2020 Zadanie V - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Centralny VAT w podległych jednostkach oświatowych i JST w roku 2020 Zadanie VI – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania umożliwiającego obsługę kadrowo-płacową w Biurze Finansów Oświaty w Częstochowie w roku 2020 Zadanie VII - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania umożliwiającego obsługę systemu finansowo-księgowego w Biurze Finansów Oświaty w Częstochowie w roku 2020 lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Spełnianie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, następujących usług: 1) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej proces planowania i zatwierdzania organizacji oraz zarządzania budżetem w szkołach i placówkach oświatowych; 2) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 6 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych; 3) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji do obsługi jednorazowego dodatku uzupełniającego wynikającego z zapisów w art. 30a Karty Nauczyciela; 4) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej realizację i rozliczenie zadania „Dotacja podręcznikowa”; 5) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej obsługę centralizacji VAT wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy; 6) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej obsługę kadrowo-płacową w szkołach i placówkach oświatowych; 7) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji do obsługi systemu finansowo-księgowego w szkołach i placówkach oświatowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 5.3. SIWZ, wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego do druku OFERTA należy załączyć specyfikacje oferowanego oprogramowania jako potwierdzenie, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującej wysokość podatku VAT oraz ceny brutto umowy.
IV 4 4 data 2019-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ryczałtowa
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)