GuidZP400 |
859166c1-d1f8-441b-8e22-885975aaaad7
|
Biuletyn |
636919-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
|
Regon |
13306910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Baszków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
112
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zduny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-760
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 211 206
|
Zamawiajacy fax |
627 211 206
|
Zamawiajacy email |
poczta@dpsbaszkow.pl
|
Adres strony url |
www.dpsbaszkow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Oferty wnioski dostepne |
poczta@dpsbaszkow.eu
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Papierowy: DPS w Baszkowie, Baszków 112, 63-760 Zduny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DPS w Baszkowie, Baszków 112, 63-760 Zduny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa - produkty zwierzęce , mięso i wędliny , produkty mięsne (drób) dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie”
|
Numer referencyjny |
DPS/PN/04/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów – produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne (drób) dla DPS w Baszkowie. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowo-ilościowa , która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV) : 15100000-9. 3. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach dotyczących produkcji i obrotu żywnością a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać odpowiednim wymaganiom jakościowym , posiadać odpowiedni smak , zapach , kolor , konsystencję odpowiednią dla poszczególnych produktów. 5. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami (dokument HDI – do każdej dostawy). 6. Realizacja będzie następować partiami, na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub pisemnie, w których określone będą przedmioty dostawy oraz ilość i terminy dostaw. Częstotliwość dostaw określona jest w specyfikacji asortymentowo-ilościowej. Dostawa wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego. 7. Środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HCCP) 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone produkty posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowania oznaczone wg stosownych przepisów oraz z widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia .
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunki kontraktowe do spełnienia przez wykonawcę 1. Wypełnienie f o r m u l a r z a oferty Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz ten będzie stanowić zał. nr 1 do oferty 2. Akceptacja warunków umowy Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do SIWZ. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 2 do oferty 3. Spełnienie warunków specyfikacji asortymentowo - ilościowej Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji asortymentowo-ilościowej zał nr 3 do SIWZ. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 3 do oferty 4. Stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub GHP Dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad GHP. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 4 do oferty
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Spełnienie warunków art. 22 ust.1oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi zał. nr 5 dołączony do SIWZ Dokument ten będzie stanowić zał. nr 5 do oferty
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie załączenie pełnomocnictwa do złożenia oferty Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy p.z.p. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6a do oferty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|