GuidZP400 |
98814dda-f01c-432e-9859-cc9ccbbc2b2f
|
Biuletyn |
636905-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
|
Regon |
27064790400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stadionowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mysłowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2226043
|
Zamawiajacy fax |
32 2221140
|
Zamawiajacy email |
umowy.f@zomm.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zomm.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.zomm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zomm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zomm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
obowiązuje forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41 - 400 Mysłowice, Stadionowa 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę nowej odzieży ochronnej i roboczej
|
Numer referencyjny |
ZOM/12/2019-O/DOR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis zamówienia określa siwz. Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie nowe produkty; Produkty, o ile nie ujęto inaczej w SIWZ, muszą być zgodnie z dyrektywą EWG 89/686/EWG ze zmianami wprowadzonymi przez dyrektywy 93/68/EWG, 95/93/EWG, 96/58/EWG i rozporządzeniem nr 1882/2003, 10285/2012 i PN-EN; Ubrania powinny być szyte według polskich norm za wyjątkiem około 40 ubrań, które szyte będą według indywidualnych rozmiarów pracowników. Zamawiający informuje, że są to ilości szacunkowe i zastrzega sobie możliwość zmiany w tym zakresie; Nadruki powinny znajdować się na wierzchniej odzieży takiej jak: kurtki, ocieplacze, bluzy, spodnie. Występuje dwa rodzaje wydruków: pełne logo o wymiarach 7 cm (szerokość) na 6 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się po obu rękawach, po zewnętrznej ich stronie, na wysokości ramion, na spodniach typu ogrodniczki logo powinno znajdować się na przedniej kieszeni, wielkość logo: szerokość – 7 cm, wysokość: 6 cm, dwuczłonowy napis o wymiarach 25 cm (szerokość) na 11 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się na plecach odzieży (Szczegółowe rozmieszczenie zamawiający ustali w wybranym wykonawcą oraz przekaże mu pliki graficzne. Wzór aktualnego logo Zamawiającego – 3 kolory); Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej (e-mail) bądź przez faks;
Zamówienie uważa się za złożone w dniu jego doręczenia Wykonawcy do godziny 15.00 danego dnia w formie e-mail lub faksu; Dostawa towaru nie może być dłuższa niż 14 dni od daty skutecznego doręczenia zamówienia; Koszty dostawy przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę; Wykonawca przy każdorazowej dostawie odzieży przekaże Zamawiającemu odpowiednie dla danego produktu dokumenty, w tym m. in.: certyfikat produktu, deklarację zgodności, kartę charakterystyki, instrukcję użytkowania i konserwacji każdego produktu w języku polskim; Gwarancja (dostawy lub producenta) na produkty objęte zamówieniem wynosi minimum 12 miesięcy od daty wykonania dostawy; W przypadku, gdy odzież nie spełni wymogów określonych w SIWZ, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru i wezwać na piśmie Wykonawcę do dostarczenia odzieży, która będzie spełniała powyższe wymagania, wyznaczając termin na jej dostarczenie;
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego odzieży objętej zamówieniem (Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia całości asortymentu wskazanego w niniejszej SIWZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. Podane powyżej liczby to ilość szacunkowa służąca do skalkulowania oferty; Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38 w godzinach 6.00 - 14.00.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że prowadzi działalność, która pozwoli na wykonanie dostaw przedmiotu określonego przez Zamawiającego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że obrót roczny w każdym z trzech ostatnich lat (2016, 2017 i 2018 rok), wynikający z działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia jest nie mniejszy niż 100.000,00 zł netto. W przypadku gdy okres prowadzenia działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia jest krótszy niż trzy lata, średni roczny obrót za cały okres prowadzenia tej działalności nie może być mniejszy niż 100.000,00 zł netto.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed datą składania ofert, a w przypadku umów ciągłych, których okres obowiązywania nadal trwa, nadal wykonuje, dostawy odzieży ochronnej i roboczej, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto, przy czym ww. warunek dostawy o wartości co najmniej 100.000 zł netto będzie spełniony, jeżeli dostawa ta będzie zrealizowana na podstawie nie więcej niż dwóch umów;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym
w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP; Oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 7 PZP; Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; Zestawienia wykonanych lub wykonywanych dostaw (załącznik nr 6), wraz ze wskazaniem wartości netto, okresu ich wykonywania, ich przedmiotu oraz podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawy, wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw (referencje). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 8.3 SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Oświadczenia o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres ostatnich 3 lat obrotowych z podziałem na poszczególne lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień niniejszej Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku: zmiany stawki podatku od towarów i usług; zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa. Pod pojęciem siły wyższej będzie rozumiane zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Zamawiającego ani Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie Umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|