Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę nowej odzieży ochronnej i roboczej

Publication date 2019-12-17
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
Miejscowość Mysłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636905-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis zamówienia określa siwz. Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie nowe produkty; Produkty, o ile nie ujęto inaczej w SIWZ, muszą być zgodnie z dyrektywą EWG 89/686/EWG ze zmianami wprowadzonymi przez dyrektywy 93/68/EWG, 95/93/EWG, 96/58/EWG i rozporządzeniem nr 1882/2003, 10285/2012 i PN-EN; Ubrania powinny być szyte według polskich norm za wyjątkiem około 40 ubrań, które szyte będą według indywidualnych rozmiarów pracowników. Zamawiający informuje, że są to ilości szacunkowe i zastrzega sobie możliwość zmiany w tym zakresie; Nadruki powinny znajdować się na wierzchniej odzieży takiej jak: kurtki, ocieplacze, bluzy, spodnie. Występuje dwa rodzaje wydruków: pełne logo o wymiarach 7 cm (szerokość) na 6 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się po obu rękawach, po zewnętrznej ich stronie, na wysokości ramion, na spodniach typu ogrodniczki logo powinno znajdować się na przedniej kieszeni, wielkość logo: szerokość – 7 cm, wysokość: 6 cm, dwuczłonowy napis o wymiarach 25 cm (szerokość) na 11 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się na plecach odzieży (Szczegółowe rozmieszczenie zamawiający ustali w wybranym wykonawcą oraz przekaże mu pliki graficzne. Wzór aktualnego logo Zamawiającego – 3 kolory); Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej (e-mail) bądź przez faks;
Zamówienie uważa się za złożone w dniu jego doręczenia Wykonawcy do godziny 15.00 danego dnia w formie e-mail lub faksu; Dostawa towaru nie może być dłuższa niż 14 dni od daty skutecznego doręczenia zamówienia; Koszty dostawy przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę; Wykonawca przy każdorazowej dostawie odzieży przekaże Zamawiającemu odpowiednie dla danego produktu dokumenty, w tym m. in.: certyfikat produktu, deklarację zgodności, kartę charakterystyki, instrukcję użytkowania i konserwacji każdego produktu w języku polskim; Gwarancja (dostawy lub producenta) na produkty objęte zamówieniem wynosi minimum 12 miesięcy od daty wykonania dostawy; W przypadku, gdy odzież nie spełni wymogów określonych w SIWZ, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru i wezwać na piśmie Wykonawcę do dostarczenia odzieży, która będzie spełniała powyższe wymagania, wyznaczając termin na jej dostarczenie;
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego odzieży objętej zamówieniem (Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia całości asortymentu wskazanego w niniejszej SIWZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. Podane powyżej liczby to ilość szacunkowa służąca do skalkulowania oferty; Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38 w godzinach 6.00 - 14.00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98814dda-f01c-432e-9859-cc9ccbbc2b2f
Biuletyn 636905-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
Regon 27064790400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stadionowa
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Mysłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2226043
Zamawiajacy fax 32 2221140
Zamawiajacy email umowy.f@zomm.pl
Adres strony url www.bip.zomm.pl
Adres strony internetowej www.bip.zomm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zomm.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zomm.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny obowiązuje forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41 - 400 Mysłowice, Stadionowa 11
Nazwa nadana zamowieniu Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę nowej odzieży ochronnej i roboczej
Numer referencyjny ZOM/12/2019-O/DOR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis zamówienia określa siwz. Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie nowe produkty; Produkty, o ile nie ujęto inaczej w SIWZ, muszą być zgodnie z dyrektywą EWG 89/686/EWG ze zmianami wprowadzonymi przez dyrektywy 93/68/EWG, 95/93/EWG, 96/58/EWG i rozporządzeniem nr 1882/2003, 10285/2012 i PN-EN; Ubrania powinny być szyte według polskich norm za wyjątkiem około 40 ubrań, które szyte będą według indywidualnych rozmiarów pracowników. Zamawiający informuje, że są to ilości szacunkowe i zastrzega sobie możliwość zmiany w tym zakresie; Nadruki powinny znajdować się na wierzchniej odzieży takiej jak: kurtki, ocieplacze, bluzy, spodnie. Występuje dwa rodzaje wydruków: pełne logo o wymiarach 7 cm (szerokość) na 6 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się po obu rękawach, po zewnętrznej ich stronie, na wysokości ramion, na spodniach typu ogrodniczki logo powinno znajdować się na przedniej kieszeni, wielkość logo: szerokość – 7 cm, wysokość: 6 cm, dwuczłonowy napis o wymiarach 25 cm (szerokość) na 11 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się na plecach odzieży (Szczegółowe rozmieszczenie zamawiający ustali w wybranym wykonawcą oraz przekaże mu pliki graficzne. Wzór aktualnego logo Zamawiającego – 3 kolory); Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej (e-mail) bądź przez faks; Zamówienie uważa się za złożone w dniu jego doręczenia Wykonawcy do godziny 15.00 danego dnia w formie e-mail lub faksu; Dostawa towaru nie może być dłuższa niż 14 dni od daty skutecznego doręczenia zamówienia; Koszty dostawy przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę; Wykonawca przy każdorazowej dostawie odzieży przekaże Zamawiającemu odpowiednie dla danego produktu dokumenty, w tym m. in.: certyfikat produktu, deklarację zgodności, kartę charakterystyki, instrukcję użytkowania i konserwacji każdego produktu w języku polskim; Gwarancja (dostawy lub producenta) na produkty objęte zamówieniem wynosi minimum 12 miesięcy od daty wykonania dostawy; W przypadku, gdy odzież nie spełni wymogów określonych w SIWZ, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru i wezwać na piśmie Wykonawcę do dostarczenia odzieży, która będzie spełniała powyższe wymagania, wyznaczając termin na jej dostarczenie; Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego odzieży objętej zamówieniem (Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia całości asortymentu wskazanego w niniejszej SIWZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. Podane powyżej liczby to ilość szacunkowa służąca do skalkulowania oferty; Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38 w godzinach 6.00 - 14.00.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że prowadzi działalność, która pozwoli na wykonanie dostaw przedmiotu określonego przez Zamawiającego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że obrót roczny w każdym z trzech ostatnich lat (2016, 2017 i 2018 rok), wynikający z działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia jest nie mniejszy niż 100.000,00 zł netto. W przypadku gdy okres prowadzenia działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia jest krótszy niż trzy lata, średni roczny obrót za cały okres prowadzenia tej działalności nie może być mniejszy niż 100.000,00 zł netto.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed datą składania ofert, a w przypadku umów ciągłych, których okres obowiązywania nadal trwa, nadal wykonuje, dostawy odzieży ochronnej i roboczej, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto, przy czym ww. warunek dostawy o wartości co najmniej 100.000 zł netto będzie spełniony, jeżeli dostawa ta będzie zrealizowana na podstawie nie więcej niż dwóch umów;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP; Oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 7 PZP; Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; Zestawienia wykonanych lub wykonywanych dostaw (załącznik nr 6), wraz ze wskazaniem wartości netto, okresu ich wykonywania, ich przedmiotu oraz podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawy, wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw (referencje). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 8.3 SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Oświadczenia o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres ostatnich 3 lat obrotowych z podziałem na poszczególne lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień niniejszej Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku: zmiany stawki podatku od towarów i usług; zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa. Pod pojęciem siły wyższej będzie rozumiane zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Zamawiającego ani Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie Umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 0,10
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,90
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)