„Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA”

Publication date 2019-12-17
End date 2019-12-27 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634668-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 926000007, 503000008, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA”
Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na następujące zadania:
ZADANIE 1
Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia).
ZADANIE 2
Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia.
ZADANIE 3
Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Grzybowska.
ZADANIE 4
Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Inflancka.
ZADANIE 5
Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Polonia.
ZADANIE 6
Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka.
ZADANIE 7
Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Solec.
ZADANIE 8
Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Moczydło.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4f3add7-fa42-47e5-bcb7-d7a684b50966
Biuletyn 634668-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
Regon 01718967100000
Zamawiajacy adres ulica Rozbrat
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-429
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 1627200,
Zamawiajacy fax 22 1627239
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl,
Adres strony url www.aktywnawarszawa.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.aktywnawarszawa.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu „Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA”
Numer referencyjny ZP/PN/U/40/2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wszystkie części zamówienia mogą zostać łącznie udzielone jednemu Wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA” Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na następujące zadania: ZADANIE 1 Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia). ZADANIE 2 Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia. ZADANIE 3 Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Grzybowska. ZADANIE 4 Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Inflancka. ZADANIE 5 Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Polonia. ZADANIE 6 Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka. ZADANIE 7 Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Solec. ZADANIE 8 Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Moczydło. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 92600000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w wysokości 20% zamówienia podstawowego dla zadania nr 1, 4% zamówienia podstawowego dla zadania nr 2 oraz 13% zamówienia podstawowego dla zadania nr 3-8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego m.in. w zakresie bieżącej obsługi zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą że: Dla Zadania nr 1: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym, w tym: administrowaniu, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu CCTV w obiektach użyteczności publicznej, trwającą nie krócej niż 12 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz załączą dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. 2) Dysponują osobą, która posiada: - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc. Dla Zadania nr 2: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym w tym: administrowaniu, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz systemu CCTV, trwającą nie krócej niż 12 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz minimum jedną usługę polegającą na przeglądzie systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców i systemu CCTV, o wartości minimum 7 000,00 zł. netto i załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywana należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Avigilone, - certyfikat administratora na system biletowy EUROBILET firmy Vector Soft, - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc. Dla Zadania nr 3: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, w tym: administrowaniu, zarządzaniu, obsłudze, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 12 miesięcy każda, o wartości minimum 4 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 4: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, w tym: administrowaniu, zarządzaniu, obsłudze, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 12 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 5 : 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, w tym: administrowaniu, zarządzaniu, obsłudze, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 12 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - Certyfikat Transcom System w zakresie administracji systemem Randor, - Certyfikat Transcom System eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych, czytników RFID oraz czytników RFID dalekiego zasięgu zgodne z normami: EN 300 330-1, EN 300 330-2, EN 301 489-1, EN 301 489-3, EN50364:2001, EN 60950-1. Dla Zadania nr 6: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, w tym: administrowaniu, zarządzaniu, obsłudze, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 12 miesięcy każda, o wartości minimum 3 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 7: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, w tym: administrowaniu, zarządzaniu, obsłudze, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 12 miesięcy każda, o wartości minimum 3 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 8: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, w tym: administrowaniu, zarządzaniu, obsłudze, naprawie, przeglądzie i wsparciu technicznym - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 8 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dot. pkt. 1) - Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane, tj. zakończone, ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełnić wymagania określone przez Zamawiającego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający zażąda: 1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (dot. Zadania nr 1,3-8) lub 5 lat w przypadku Zadania nr 2, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy). 2) Wykazu osób, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1.c) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 8 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski;PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 50300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie konserwacji systemu CCTV w Ośrodkach Rozbrat-Jutrzenka (obiekt Rozbrat oraz Jutrzenka), Solec, Inflancka, Szczęśliwice, Grzybowska, Moczydło, podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 50300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie serwisu i konserwacji systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz CCTV w Ośrodku Polonia przy ul. Konwiktorskiej 6 w Warszawie zarówno podczas imprez, jak i podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Grzybowska.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Grzybowska, ul. Grzybowskiej 35A, 00-855 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Inflancka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Inflancka, ul. Inflancka 8, 00-189 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Polonia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Polonia, ul. Konwiktorska 6, 00-206 Warszawa od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Solec.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Solec, ul. Solec 71, 00-402 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodku Moczydło.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Moczydło, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r., w okresach: zimowym od 01.01.2020 r. do 10.03.2020 r. i letnim od 29.05.2020 r. do 20.09.2020 r.
  

Criterion

Kryteria Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych dot. zad. 3-8
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania dot. zad. 1 i 2
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)