Dostawa krzeseł, foteli i mebli biurowych

Publication date 2019-12-17
End date 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636544-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Zamówienie zostało podzielone na nw. części:
część I: dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem; część II: dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem; część III: dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3d59901-dce6-43b6-a0c8-5be2ab8187f4
Biuletyn 636544-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Regon 16365090000000
Zamawiajacy adres ulica Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-675
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 818 803
Zamawiajacy fax 225 818 814
Zamawiajacy email wzp@ipn.gov.pl
Adres strony url www.ipn.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny organ władzy publicznej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ipn.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres IPN-KŚZpNP, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł, foteli i mebli biurowych
Numer referencyjny BAG-99/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Zamówienie zostało podzielone na nw. części: część I: dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem; część II: dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem; część III: dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Część I - do 25 dni roboczych od daty zawarcia umowy; część II - do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy; część III - do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolności techniczne i zawodowe, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w zakresie Części I: co najmniej dwie (2) dostawy mebli biurowych, o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda; b) w zakresie Części II: co najmniej dwie (2) dostawy mebli biurowych, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda; c) w zakresie Części III: co najmniej dwie (2) dostawy krzeseł i foteli biurowych, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu dostaw, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wraz z załączeniem dowodów, określających czy dostawy te zostały wykonane należycie;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia certyfikatu potwierdzającego spełnianie Klasy Higieny E1 dla płyt wiórowych, z których będą wykonane meble - dot. Części 1 i Części 2 – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Części I: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); - dla Części II: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych); - dla Części III: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do siwz.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie Części III, w przypadku gdy powstała konieczność dostarczenia innego typu krzeseł/foteli/stolików w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem, że krzesła/fotele/stoliki będą posiadały parametry nie gorsze od oferowanych i nie spowoduje to podwyższenia ceny.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji zamówienia wynosi w części I 25 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia obejmuje dostawę mebli pracowniczych wraz z montażem, w szczególności biurka, szafy, stoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1. do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji w Części II wynosi 30 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części II obejmuje dostawę mebli gabinetowych wraz z montażem, w szczególności biurka, stoły konferencyjne, szafy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.2. do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji w Części III wynosi 30 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części III obejmuje dostawę krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem, w szczególności foteli obrotowych, foteli gabinetowych, foteli obrotowych, stołów konferencyjnych. Szczegółowy
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)