Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6 (5 części) – dwie lokalizacje

Publication date 2019-12-18
End date 2019-12-27 00:00:00
Instytucja MIEJSKO GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE
Miejscowość NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Województwo lubuskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637424-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, działającego w dwóch lokalizacjach - 1) ul. Szkolna 6 i 2) ul. Kościuszki 42; podzielona na 5 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Szczegółowy opis zamówienia określa: 1. formularz OFERTA 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ 3. opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.: • dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia 3. wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f914974-1fe4-4a54-a452-06a09accc176
Biuletyn 637424-N-2019
Zamawiajacy nazwa MIEJSKO GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE
Regon 97002362000000
Zamawiajacy adres ulica SZKOLNA
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Zamawiajacy kod pocztowy 66-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683276508
Zamawiajacy email przedszkole@nowogrodbobrz.pl
Adres strony url http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6 (5 części) – dwie lokalizacje
Numer referencyjny MGPS/PN/2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, działającego w dwóch lokalizacjach - 1) ul. Szkolna 6 i 2) ul. Kościuszki 42; podzielona na 5 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Szczegółowy opis zamówienia określa: 1. formularz OFERTA 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ 3. opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.: • dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia 3. wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) - niezbędne do przyznania punktów w poza cenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 1 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Świeże owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 2 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby mleczarskie i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 3 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso, drób i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 5 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby i przetwory rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 6 i wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)