GuidZP400 |
2b60fd79-e23a-4bbe-97e2-c8b0cd2daed8
|
Biuletyn |
637240-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
|
Regon |
51406400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
(81) 445 41 59
|
Zamawiajacy fax |
(81) 445 41 63
|
Zamawiajacy email |
dzp@kul.pl
|
Adres strony url |
www.kul.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.kul.lublin.pl/16027.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.kul.lublin.pl/16027.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14, 20- 950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych i Zakupów, Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i montaż liternictwa na obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
|
Numer referencyjny |
AZP-240/PN-p30/109/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż liternictwa na obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. Dokumentacja techniczna oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, okres gwarancji, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy);
2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
4) dowód wniesienia wadium;
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące:
□ posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej jedną dostawę wraz z montażem oznakowania ozdobnego i/lub trwałych ozdobnych znaków informacyjnych i/lub liter ozdobnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł).
Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych w/w prac w ramach jednej umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku spełnienia przesłanek wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego:
a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
2)Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w punkcie 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego:
a)Wykaz wykonanych dostaw (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp:
1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie informacje dotyczące treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2.Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane w jej wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-01-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|