GuidZP400 |
e86b0ef2-a192-4f54-a962-9480afed7eef
|
Biuletyn |
637263-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
|
Regon |
61101603400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
242 676 800
|
Zamawiajacy fax |
242 676 848
|
Zamawiajacy email |
cuw@powiat.plock.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-plock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, pokój 519
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w 2020 roku”
|
Numer referencyjny |
CUW.DZP.262.55.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w 2020 roku””, w podziale na części:
Część 1. Artykuły mleczne, nabiał, jaja, tłuszcze zwierzęce.
Część 2. Produkty zwierzęce, świeże mięso i wędliny.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy– Załącznik Nr 1 wraz z zestawieniem cenowym.
2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a) artykułu spożywczego wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na ogólnodostępnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania konieczności dokonania takiej zmiany.
Zmiana artykułu może nastąpić jedynie po takiej samej lub niższej cenie niż określona
w załączniku do oferty Wykonawcy.
b) cen jednostkowych artykułów spożywczych wskazanych w integralnych częściach niniejszej umowy, określonych w § 1 ust. 3 umowy, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
c) sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę w związku ze zmianami stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy.
2. Strony przewidują waloryzację cen w trakcie realizacji umowy w ramach maksymalnej górnej granicy zobowiązania, o której mowa w § 5 ust. 1 i 2 umowy. Cena brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową będzie stała przez okres co najmniej pierwszych trzech miesięcy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 ust. 1 umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS.
|
IV 4 4 data |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły mleczne, nabiał, jaja, tłuszcze zwierzęce.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mlecznych, nabiału, jaj, tłuszczy zwierzęcych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Część 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, świeże mięso i wędliny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, świeżego mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Część 2 do opisu przedmiotu zamówienia.
|
| |