Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2020 rok

Publication date 2019-12-18
End date 2019-12-27 00:00:00
Instytucja Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637152-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2020 rok". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e95fb1b5-ebc2-488b-afd3-34f200ebfa33
Biuletyn 637152-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Regon 61101603400000
Zamawiajacy adres ulica Bielska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 676 800
Zamawiajacy fax 242 676 848
Zamawiajacy email cuw@powiat.plock.pl
Adres strony url powiat-plock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat-plock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat-plock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, V piętro pok. 519
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2020 rok
Numer referencyjny CUW.DZP.262.52.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2020 rok". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego Wojewodę lub Marszałka Województwa zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1990 z poźn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego Wojewodę lub Marszałka Województwa zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1990 z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku- Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1990z późn. zm.) wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (Załącznik nr 1a). 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (Załącznik nr 4).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o zmianie przepisów w terminie 7 dni od dnia uchwalenia/wydania przepisów, wskazując zmianę i określając jaki ma ona wpływ na realizację umowy. 2) ilości tablic, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 umowy – w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego na poszczególne rodzaje tablic. Zmiana ilości tablic nie wpływa na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy-wtórniki tablic
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy-tablice seryjne
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)