Sukcesywna dostawa pieczywa do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie

Publication date 2019-12-18
End date 2019-12-31 00:00:00
Instytucja Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637277-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa pieczywa do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach
3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka
5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa
6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
2. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ .
3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w załącznikach nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach opisanych we wzorze umowy przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de2e1ec1-e251-484d-8ea0-b339596f4430
Biuletyn 637277-N-2019
Zamawiajacy nazwa Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Regon 01563355800000
Zamawiajacy adres ulica Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łomianki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227510474
Zamawiajacy fax 227515915
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@icds.pl
Adres strony url http://bip.icds.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.icds.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843.)
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.icds.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.icds.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa pieczywa do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Numer referencyjny DA.26.18.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa pieczywa do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie 2. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ . 3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w załącznikach nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach opisanych we wzorze umowy przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych 2) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy ( który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy)-dokumenty wymienione w części 1) 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4ust. 1): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że: - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości; - co najmniej 4 000,00 zł brutto ,
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: – 1 600,00 PLN (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie (tj. z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie było można przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) w przypadku wystąpienia okoliczności zmian obowiązujących przepisów prawa powiązanych z ustawą Prawo zamówień publicznych lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia, c) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w tym zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, d) w przypadku wystąpienia konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, niepowodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia – zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. 5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dodatkowych dostaw, pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w powołanym powyżej artykule; 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 pkt 3-6 ustawy Pzp, w szczególności gdy konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
IV 4 4 data 2019-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)