Sukcesywne dostawy produktów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie

Publication date 2019-12-18
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Ser świeży

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637229-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 155421000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 076463a5-af94-472e-9f78-50715d3b9a9d
Biuletyn 637229-N-2019
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Koszalinie
Regon 59043800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 71
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 430 011
Zamawiajacy fax 943 430 019
Zamawiajacy email as_koszalin@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Areszt Śledczy w Koszalinie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie przy ulicy Młyńskiej 71 w sekretariacie lub przesłać na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy produktów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
Numer referencyjny DKW.2232.10.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.1
Cpv glowny przedmiot 15542100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży za wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 2) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do siwz;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy; b) zmiany danych teleadresowych; c) zmiana obowiązującej stawki VAT 2. W przypadku zmian stawek podatku VAT, cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, wyłącznie o różnicę pomiędzy stawką dotychczasową a stawką obowiązującą po zmianie. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów obowiązujących w tym zakresie.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)