Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

Publication date 2019-12-18
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635098-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-15).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 963a7a93-904c-4dd4-bb62-6ba9a9c6dc8f
Biuletyn 635098-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Regon 11026815000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stępińska
Zamawiajacy adres numer domu 19/25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 318 60 00
Zamawiajacy fax 22 318 63 41
Zamawiajacy email zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
Adres strony url www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Czerniakowski Sp. z o.o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny 76/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-15). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy Pakietu Nr 1-14 1) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.), tj.: a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); b) deklaracja/certyfikat zgodności z Certyfikatem CE. c) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 6 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy; 2) zmiany ceny jednostkowej brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do j Umowy, w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 4 Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę; 3) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 5) zamiany asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; W przypadku zaprzestania produkcji lub braku asortymentu na rynku polskim Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić dokument potwierdzający ten fakt od Producenta i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tzw. „zamiennik” danego produktu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Zaopatrzenia. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu podanego w Załączniku nr 1 do Umowy; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy wynikających ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez Producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową; 7) każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów zamówienia z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia i jego charakteru i proporcjonalności wynagrodzenia; 8) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki; 9) zmiany postanowień umowy stanowiące następstwo ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 10) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron Umowy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej 11) obniżenia ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy 12) zmiany numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania Umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w Umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu; 13) wprowadzenie nowego asortymentu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; Zamawiający może odmówić wprowadzenia zmiany do Umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający uzna i uzasadni na piśmie, że taka zmiana nie leży w jego interesie lub nie gwarantuje otrzymania asortymentu zgodnego z jego oczekiwaniami; 14) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur przesyłanych drogą elektroniczną oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących Zamawiającego do przyjmowania faktur elektronicznych; - odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 1 - Asortyment do aparatury medycznej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 2 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 3 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 4 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 5 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 6 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 7 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 8 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 9 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 10 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 11 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 12 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Laryngoskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 13 - Laryngoskop 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Akumulatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 14 - Akumulatory 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Oferowany okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)