GuidZP400 |
15292d91-0c20-44f0-9cf1-6c9ee28a9fe9
|
Biuletyn |
637798-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
|
Regon |
41000607000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korczaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-65 5207046
|
Zamawiajacy fax |
0-65 5299612
|
Zamawiajacy email |
mopr@leszno.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.bip.moprleszno.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO KUCHNI W DOMU SENIORA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE LESZNIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI (3 części)
|
Numer referencyjny |
ZP/02/20/DS/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: drobiu świeżego, wyrobów ciastkarskich, warzyw i owoców świeżych do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-06T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie At. 24 ust.5 pkt.1 PZP.
9.5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
9.6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca (osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy), podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca (podmiot trzeci), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
9.7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej
i poprzedzone jest dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
9.7.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w pkt. 9 SIW, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
9.9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
9.10. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
9.11. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
9.12. W przypadku wątpliwości Zamawiający wezwie, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach:
W przypadku zmiany stawki podatku VAT – o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenia, obwieszczenia, ustawy lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
"Drób"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-06T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
4.3.1. „Drób” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy
w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
"Ciasto"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-06T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Ciasto” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt)
w godzinach od 7:30 do 12:00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Warzywa i owoce świeże”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-06T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Warzywa i owoce świeże” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt)
w godzinach od 7:30 do 13:30.
|
| |