Dostawa artykułów spożywczych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu

Publication date 2019-12-19
End date 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Cukier i produkty pokrewne,
  • Kawa, herbata i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637737-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158300005, 158600004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu. Punkty te znajdują się w budynku „K” i w budynku „F”.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału:
1) Część I Surowce cukiernicze - umowa będzie realizowana od daty podpisania do 30.07.2021 r. albo do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy;
2) Część II Herbata- umowa będzie realizowana od daty podpisania do 30.09.2020 r. albo do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 812305d3-8457-4248-b10e-a96f8224b049
Biuletyn 637737-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl/kancelaria
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu
Numer referencyjny BIT 3021-87/19 AP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu. Punkty te znajdują się w budynku „K” i w budynku „F”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału: 1) Część I Surowce cukiernicze - umowa będzie realizowana od daty podpisania do 30.07.2021 r. albo do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy; 2) Część II Herbata- umowa będzie realizowana od daty podpisania do 30.09.2020 r. albo do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy;
Cpv glowny przedmiot 15830000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow od daty podpisania umowy do dnia 30.07.2021 r. w części I oraz do dnia 30.09.2020 r. w części II, albo do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy
Okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać zatwierdzenie zakładu i wpis do rejestru zakładów podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi posiadać Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywności oraz Certyfikat systemu HACCP wraz z oświadczeniem lub Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością; 2) Certyfikat systemu HACCP wraz z oświadczeniem lub Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP; 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i powinna zawierać Formularz asortymentowo – cenowy zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do Formularza Oferty. Formularze należy złożyć w postaci wydruków podpisanych przez Wykonawcę oraz w postaci elektronicznej, czyli wypełnionych przez Wykonawcę arkuszy kalkulacyjnych na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym. 2. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2A i Załącznik nr 2B Rozdziału III SIWZ; 2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy Wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców, Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 2A i w Załączniku nr 2B Rozdziału III SIWZ. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjnej; 2) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć; 3) w przypadku zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury; 4) zmiany nazwy handlowej oferowanych artykułów.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Surowce cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15830000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie realizowana od daty podpisania do 30.07.2021 r. albo do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowców cukierniczych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Herbata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie realizowana od daty podpisania do 30.07.2021 r. albo do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa herbaty expresowej.
  

Criterion

Kryteria Minimalna wartość zamówienia (Dmin)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)