GuidZP400 |
0cbfa25c-e22e-4602-b572-a5a142f97ed8
|
Biuletyn |
637665-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
|
Regon |
17307171000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-355
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 44 16 100
|
Zamawiajacy fax |
22 44 16 112
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@nifc.pl
|
Adres strony url |
ww.nifc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Pańtwowa instytucja kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nifc.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nifc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ul. Tamka 43 00-355 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wytworzenie metadanych dla 59 obiektów i 62 tomów dwóch czasopism muzycznych: „Gazette musicale de Paris” (1834-1880) i „Revue musicale” (1827-1835) znajdujących się w kolekcji Biblioteki Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w ramach POPC Dziedzictwo Chopinowskie w otwartym dostępie
|
Numer referencyjny |
ZP/NIFC-63/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Wytworzenie metadanych dla 59 obiektów i 62 tomów dwóch czasopism muzycznych: „Gazette musicale de Paris” (1834-1880) i „Revue musicale” (1827-1835) znajdujących się w kolekcji Biblioteki Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w ramach POPC Dziedzictwo Chopinowskie w otwartym dostępie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 wraz z załącznikiem nr 2a do SIWZ,
|
Cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje: co najmniej 1 osobą która będzie brała udział w realizacji zamówienia posiadającą aktualne uprawnienia do katalogowania w bazie NUKAT i systemie działającym w standardzie MARC21 który jest kompatybilny z bazą oraz posiadającą co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy w tym systemie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Artur Szklener - Dyrektor Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, kontakt: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43,00-355 Warszawa, tel.: 22 44-16-116; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina: iod@nifc.pl, telefon: 22 44-16-280; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/NIFC-63/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o dotyczącego braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz osób (potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w § 9 ust. 1 pkt 3 SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany umowy zostały określone w paragrafie 11 Istotnych postanowień do umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|