Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach

Publication date 2019-12-19
End date 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach
Miejscowość Mościszki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637631-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Grupa nr I A : Dostawy mięsa i produktów mięsnych
Grupa nr I B : Dostawy drobiu i produktów drobiowych
Grupa nr II : Dostawy produktów mrożonych i lodów
Grupa nr III : Dostawy produktów mleczarskich i nabiału
Grupa nr IV : Dostawy artykułów rybnych
Grupa nr V : Dostawy owoców i warzyw
Grupa nr VI : Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Grupa nr VII : Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp.
Grupa nr VIII : Dostawy jaj kurzych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 322dc61e-0cdb-4576-b8e2-b0fe419259c0
Biuletyn 637631-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach
Regon 41033457700000
Zamawiajacy adres ulica Mościszki
Zamawiajacy adres numer domu 37c
Zamawiajacy miejscowosc Mościszki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65517-73-10
Zamawiajacy email spychalski@dpsmosciszki.pl
Adres strony url www.dpsmosciszki.pl/ogloszenia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Dom Pomocy Społecznej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsmosciszki.pl/ogloszenia/
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsmosciszki.pl/ogloszenia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pisemne należy składać osobiście lub pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach, Mościszki 37, 64-010 Krzywiń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach
Numer referencyjny AKA.373.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Grupa nr I A : Dostawy mięsa i produktów mięsnych Grupa nr I B : Dostawy drobiu i produktów drobiowych Grupa nr II : Dostawy produktów mrożonych i lodów Grupa nr III : Dostawy produktów mleczarskich i nabiału Grupa nr IV : Dostawy artykułów rybnych Grupa nr V : Dostawy owoców i warzyw Grupa nr VI : Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich Grupa nr VII : Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp. Grupa nr VIII : Dostawy jaj kurzych.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 lub w art. 134 ust. 3 ustawy PZP: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku konieczności rozszerzenia dostaw w okresie 15 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wdrożyli i stosują system HACCP, oferowane produkty spełniają obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz cechują się wysokimi walorami smakowymi. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia Wykonawcy - załącznika nr 4 do SIWZ, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy; 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu umow 4) Zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy. 5) Zmiany rachunku bankowego i innych danych stron w tym: status prawny stron. 6) W przypadku zastosowania zamówień uzupełniających.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa I A : Dostawy mięsa i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa I B : Dostawy drobiu i produktów drobiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa II : Dostawy produktów mrożonych i lodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa III : Dostawy produktów mleczarskich i nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa IV: Dostawy artykułów rybnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa V: Dostawy owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa VI: Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa VII: Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa VIII: Dostawy jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określa SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 0,70
  
Kryteria Jakość-procesy produkcji
Znaczenie 0,15
  
Kryteria Jakość-dodatki chemiczne
Znaczenie 0,15
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)