Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku

Publication date 2019-12-19
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Gmina Dubiecko
Miejscowość Dubiecko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637723-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 32000003, 152200006, 151000009, 158110006, 153300000, 31425003, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Dubiecku z podziałem na części:
 Część 1 – różne artykuły spożywcze;
 Część 2 – świeże owoce i warzywa;
 Część 3 – ryby konserwowe i mrożone;
 Część 4 – mięso i wędliny;
 Część 5 – pieczywo;
 Część 6 – warzywa i owoce mrożone;
 Część 7 – jaja;
 Część 8 – nabiał;
 Część 9 – wyroby świeże.
Szczegółowe warunki oraz szacunkową ilość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawierają Formularze asortymentowo – cenowe stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-9 do SIWZ oraz wzór umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3beb419-8d38-47d0-b45d-a95cbc53e1d2
Biuletyn 637723-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Dubiecko
Regon 65090045300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemyska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Dubiecko
Zamawiajacy kod pocztowy 37-750
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 511 156
Zamawiajacy fax 166 511 156
Zamawiajacy email ugdubiecko@wp.pl
Adres strony url www.dubiecko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=dubiecko/&strona=19&typ=podmenu&typmenu=19&menu=1&id=1&str=1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
Numer referencyjny OŚW.271.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Dubiecku z podziałem na części:  Część 1 – różne artykuły spożywcze;  Część 2 – świeże owoce i warzywa;  Część 3 – ryby konserwowe i mrożone;  Część 4 – mięso i wędliny;  Część 5 – pieczywo;  Część 6 – warzywa i owoce mrożone;  Część 7 – jaja;  Część 8 – nabiał;  Część 9 – wyroby świeże. Szczegółowe warunki oraz szacunkową ilość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawierają Formularze asortymentowo – cenowe stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-9 do SIWZ oraz wzór umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.dubiecko.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu – bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Mogą być to: - zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; - urzędowa zmiana stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy; - w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim – o wielkość tegoż wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy prawnej do zmiany cen; - zmiany przepisów prawa, których treść oddziałuje bezpośrednio lub pośrednio na postanowienia umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; - w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; - w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; - w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; - w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa świeże owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ryby konserwowe i mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa wyroby świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)