Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r

Publication date 2019-12-19
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy
Miejscowość Piątnica
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637554-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.”: Część 1 dostawa produktów mleczarskich. Opis części oraz szczegółowe warunki dostaw przedstawiono
poniżej natomiast wymagania ilościowe poszczególnych produktów przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 1- do SWIZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d737426-49e1-40b4-86bf-d04f0a333caf
Biuletyn 637554-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy
Regon 45069833100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Piątnica
Zamawiajacy kod pocztowy 18-421
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-86 216 26 85
Zamawiajacy fax 0-86 216 26 85
Zamawiajacy email sekretariat@zszppiatnica.szkolnastrona.pl
Adres strony url http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemna składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia należy składać w siedzibie zamawiającego.
Komunikacja elektroniczna wymaga Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy ul. Szkolna 29,18-421 Piątnica Poduchowna
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r
Numer referencyjny ZSzP.26.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.”: Część 1 dostawa produktów mleczarskich. Opis części oraz szczegółowe warunki dostaw przedstawiono poniżej natomiast wymagania ilościowe poszczególnych produktów przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 1- do SWIZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.) – oryginał Załącznik nr 2 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność” z oryginałem. Pkt 2 dotyczy również wspólników spółki cywilnej. Załącznik nr 4 Załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy - o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz cenowy załącznik nr 1 2. Formularz ofertowy załącznik nr 2 3. Wzór umowy załącznik nr 6
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
  

Criterion

Kryteria Wartość zamówienia brutto
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Czas wymiany wadliwego (lub o obniżeniu jakości) towaru lub uzupełnienie towaru
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)