GuidZP400 |
9d737426-49e1-40b4-86bf-d04f0a333caf
|
Biuletyn |
637554-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy
|
Regon |
45069833100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piątnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-421
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-86 216 26 85
|
Zamawiajacy fax |
0-86 216 26 85
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zszppiatnica.szkolnastrona.pl
|
Adres strony url |
http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemna składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia należy składać w siedzibie zamawiającego.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy ul. Szkolna 29,18-421 Piątnica Poduchowna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r
|
Numer referencyjny |
ZSzP.26.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.”: Część 1 dostawa produktów mleczarskich. Opis części oraz szczegółowe warunki dostaw przedstawiono
poniżej natomiast wymagania ilościowe poszczególnych produktów przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 1- do SWIZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10
niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.) – oryginał Załącznik nr 2
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność” z oryginałem. Pkt 2 dotyczy również wspólników spółki cywilnej. Załącznik nr 4 Załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy - o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz cenowy załącznik nr 1
2. Formularz ofertowy załącznik nr 2
3. Wzór umowy załącznik nr 6
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
|
| |