Zakup sprzętu AGD dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Publication date 2019-12-19
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637375-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu AGD dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części:
1.1. Część nr 1: Zakup pralek automatycznych wolnostojących.
1.2. Część nr 2: Zakup czajnika elektrycznego.
1.3. Część nr 3: Zakup ekspresu ciśnieniowego do kawy.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C do SIWZ (odpowiednio do części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 505d0f2a-e9ae-4acb-815b-640f398d1926
Biuletyn 637375-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1410 - nieograniczony dostęp do dokumentacji przetargowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1410
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu AGD dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/60/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu AGD dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części: 1.1. Część nr 1: Zakup pralek automatycznych wolnostojących. 1.2. Część nr 2: Zakup czajnika elektrycznego. 1.3. Część nr 3: Zakup ekspresu ciśnieniowego do kawy. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C do SIWZ (odpowiednio do części).
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Odpowiednio do części: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie siedem [ 7 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w dni robocze. 5. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela minimum dwunasto- [ 12 ] miesięcznej gwarancji. 6. Okres gwarancji wskazany w pkt. 5 jest terminem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia: Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1B, 1C do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów technicznych, producenta, modelu zaoferowanego przedmiotu zamówienia w kolumnie PARAMETRY OFEROWANE. 2. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy dostarczenia: − Opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów/ katalogów/ kart produktu/ specyfikacji technicznych (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; − Fotografii lub rysunków oraz innych podobnych materiałów; potwierdzających wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ wraz z załącznikami.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/60/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup pralek automatycznych wolnostojących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup pralek automatycznych wolnostojących zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup czajnika elektrycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup czajnika elektrycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup ekspresu ciśnieniowego do kawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup ekspresu ciśnieniowego do kawy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)