GuidZP400 |
34c82b7c-885e-4ad0-bc5a-ff4e1da6cee7
|
Biuletyn |
637095-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
|
Regon |
36895357400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lenartowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
507836617, 665435053
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
lukasz.sekunda@gmail.com, b.jadam@pcinn.org
|
Adres strony url |
www.pcinn.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Podkarpackie Centrum Innowacji - projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej nr I " Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.pcinn.org/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.pcinn.org/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie papierowej na adres: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o., ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących.
|
Numer referencyjny |
PCI-2/12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach części I - dostawa sprzętu komputerowego: 1. Komputer przenośny, laptop /typ 1- 6 sztuk; 2. Komputer przenośny, laptop / typ 2- 10 sztuk; 3. Pakiet biurowy, oprogramowanie - 16 sztuk; 4. Skaner szczelinowy- 1 sztuka; 5 Stacja Dokująca -16 sztuk; 6. Monitor LED IPS- 16 stuk; 7. Zestaw bezprzewodowy (klawiatura i mysz) - 16 sztuk; 8.Dysk zewnętrzny- 3 sztuki; 9. Pamięć flash (pendrive) - 10 sztuk.
W ramach części II - urządzenia drukujące i biurowe: 1. Urządzenia wielofunkcyjne ( skan/drukarka/ksero) A3 - 1 sztuka; 2. Urządzenie wielofunkcyjne (skan/drukarka/ksero) A4 - 3 sztuki; 3. Niszczarka dokumentów - 4 sztuki.
W ramach części III- telefony komórkowe typu smartphone - 16 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach.
2. Aktualne zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do zgodności oferowanych urządzeń ze specyfikacją techniczną urządzeń określoną w zał. 1 do SIWZ, Zamawiający może wymagać przedłożenia specyfikacji technicznych oferowanych urządzeń wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniających wymagania Zamawiającego. Zamawiający wymaga podania faktycznych parametrów technicznych oferowanego sprzętu w taki sposób, aby był w stanie stwierdzić czy zaoferowane urządzenia spełniają wymagania określone w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2).
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (załącznik nr 2 a).
3. Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1, 1 b ustawy.
4. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem), jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
6 sztuk komputerów przenośnych o wielkości matrycy 13-13,3 cala,
10 sztuk komputerów przenośnych o wielkości matrycy 15,6 cala,
Dostawa 16 sztuk licencji pakietu biurowego, w zakres którego wchodzi oprogramowanie kompatybilne z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10,
Skaner szczelinowy z podajnikiem ADF - 1 sztuka,
16 sztuk stacji dokujących,
16 sztuk monitorów LED IPS,
16 sztuk zestawów bezprzewodowych, składających się z klawiatury i myszy,
3 sztuki dysków zewnętrznych typu SSD,
10 sztuk pamięci flash typu pendrive.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne (skan/druk/ksero) A3 - 1 sztuka,
Urządzenie wielofunkcyjne (skan/druk/ksero) A4 - 3 sztuki,
Niszczarka dokumentów - 4 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostwa telefonów komórkowych typu Smartphone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32252000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa telefonów komórkowych typu smartphone w liczbie 16 sztuk.
|
| |