„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie na rok 2020”

Publication date 2019-12-20
End date 2019-12-20 23:45:03
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638261-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności (pieczywa, produktów dla niemowląt i produktów spożywczych) do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie, z podziałem na zadania (części, liczba zadań/części 3), odpowiadających szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia dla poszczególnego zadania – części (liczba zadań 3) będzie realizowana: - dla zadania I (części I) pieczywo codziennie tj. od poniedziałku do piątku do placówki Zamawiającego w godzinach 06:00- 07:30, - dla zadania II produkty dla niemowląt i dla zadania III produkty spożywcze realizacja dwa razy w tygodniu w poniedziałek i w czwartek w godzinach 06:00-07:30, zgodnie z zamówieniem złożonym minimum dzień wcześniej przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykaz lokalizacji, do których dostarczany będzie towar: a) Żłobek Nr 9 ul. Zelwerowicza 2, 20-875 Lublin,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3352ef49-6c07-4f08-9158-62311f26c63a
Biuletyn 638261-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 43091020300000
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Adres strony url zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, w zakresie Osi Priorytetowych 9 nr RPLU.09.04.00-06-0032/17”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem, w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wolska 5, 20-411 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie na rok 2020”
Numer referencyjny MZŻ.253-26/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności (pieczywa, produktów dla niemowląt i produktów spożywczych) do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie, z podziałem na zadania (części, liczba zadań/części 3), odpowiadających szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia dla poszczególnego zadania – części (liczba zadań 3) będzie realizowana: - dla zadania I (części I) pieczywo codziennie tj. od poniedziałku do piątku do placówki Zamawiającego w godzinach 06:00- 07:30, - dla zadania II produkty dla niemowląt i dla zadania III produkty spożywcze realizacja dwa razy w tygodniu w poniedziałek i w czwartek w godzinach 06:00-07:30, zgodnie z zamówieniem złożonym minimum dzień wcześniej przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykaz lokalizacji, do których dostarczany będzie towar: a) Żłobek Nr 9 ul. Zelwerowicza 2, 20-875 Lublin,
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow W przypadku wykorzystania całkowitego wynagrodzenia przed dniem 31.08.2020r. umowa zostaje rozwiązana z dniem wykorzystania kwoty określonej w § 2 ust 1 umowy.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają zgłoszenie właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2019, poz. 2178), o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, b) posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019r. poz. 1252), o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, c) w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności określonej w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawem obowiązującym w danym państwie, o ile wymagają tego przepisy prawa. Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełniania powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełniania powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.4.III.1. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6.4.III.2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6.4.III.3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.III.4. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6.4.III.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 6.4.I.1.Dokument potwierdzający zgłoszenie właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno– Spożywczych, podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U. 2019 poz. 2178) o ile wynika to z przepisów prawa nakładających obowiązek ich posiadania, w przypadku braku takiego wpisu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia informacji o nie podleganiu obowiązkowi zgłoszenia do Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych. 6.4.I.2.Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252), o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, 6.4.I.3. W przypadku, gdy Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania w innym państwie niż Rzeczypospolita Polska, Wykonawca składa dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu równoważny do dokumentu określonego w pkt. 6.4.I.1 i w pkt. 6.4.I.2 SIWZ, wydawany przez dane państwo, o ile przepisy ich wydania przewidują przepisy prawa.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.4.II.1. Decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że Wykonawca spełnia wymogi w zakresie jakości przedmiotu zamówienia lub dokument równoważny wydany w innych krajach, w sytuacji gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w danym państwie. 6.4.II.2.Oświadczenia, iż oferowane przez Wykonawcę artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej oraz dodatkowe wymagania dotyczące tych artykułów jeżeli ich spełnienie zostało zadeklarowane przez producenta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.4.II.3. Oświadczenia podmiotu dotyczące realizacji dostaw wyłącznie samochodem, spełniającym wymagania niezbędne do transportu artykułów spożywczych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)