GuidZP400 |
7ffdf73a-3531-43f7-9a23-db4402961157
|
Biuletyn |
637886-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
|
Regon |
64013600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 454-54-01,
|
Zamawiajacy fax |
077 453-61-06
|
Zamawiajacy email |
zam-publ@ginekologia.opole.pl,
|
Adres strony url |
www.ginekologia.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 07.08.2020 roku (6 zadań częściowych).
|
Numer referencyjny |
PN/D/SM/15/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 07.08.2020 roku. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 6 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 07.08.2020 roku.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Próbki do zadań 1-4. 2) Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzających zgodność wyrobów z normą: EN 13795 cz. 1-3; EN 20811; EN 13938-1; EN ISO 9073-6 - (do zadania 1 dot. poz. 1,3),
Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzające zgodność wyrobów z normą EN 13795 cz. 1-3 – (do zadania 2). Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzających zgodność wyrobów z normą: EN 13795 cz. 1-3; EN 20811; EN 13938-1; EN ISO 9073-6 – ( do zadania 4). 3) Certyfikat walidacji procesu sterylizacji wydany przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą – (do zadania nr 1 dot. poz. 1, 3 oraz zadania 4). 4) Raport certyfikacyjny dot. I klasy palności CFR 1610 – (do zadania 1 dot. poz. 1, 3 oraz zadania nr 4).
|
Wadium |
Wniesienie wadium nie jest wymagane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-7, § 4 ust. 10 oraz § 9 ust. 2 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do operacji ginekologicznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do operacji ginekologicznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 1 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do laparoskopii ginekologicznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do laparoskopii ginekologicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 2 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe specjalistyczne produkty dostępu naczyniowego i zabezpieczenia dróg oddechowych dla noworodków.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą jednorazowych specjalistycznych produktów dostępu naczyniowego i zabezpieczenia dróg oddechowych dla noworodków. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do operacji brzusznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do operacji brzusznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 4 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment jednorazowego użycia do pobierania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego użycia do pobierania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 5 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment jednorazowego użycia do opracowywania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego użycia do opracowywania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 6 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
|
| |