Zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 07.08.2020 roku (6 zadań częściowych).

Publication date 2019-12-20
End date 2020-01-15 00:00:00
Instytucja Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637886-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331416202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 07.08.2020 roku. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 6 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 07.08.2020 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ffdf73a-3531-43f7-9a23-db4402961157
Biuletyn 637886-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Regon 64013600000000
Zamawiajacy adres ulica Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 454-54-01,
Zamawiajacy fax 077 453-61-06
Zamawiajacy email zam-publ@ginekologia.opole.pl,
Adres strony url www.ginekologia.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ginekologia.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ginekologia.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 07.08.2020 roku (6 zadań częściowych).
Numer referencyjny PN/D/SM/15/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 07.08.2020 roku. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 6 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 07.08.2020 roku.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-07T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Próbki do zadań 1-4. 2) Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzających zgodność wyrobów z normą: EN 13795 cz. 1-3; EN 20811; EN 13938-1; EN ISO 9073-6 - (do zadania 1 dot. poz. 1,3), Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzające zgodność wyrobów z normą EN 13795 cz. 1-3 – (do zadania 2). Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzających zgodność wyrobów z normą: EN 13795 cz. 1-3; EN 20811; EN 13938-1; EN ISO 9073-6 – ( do zadania 4). 3) Certyfikat walidacji procesu sterylizacji wydany przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą – (do zadania nr 1 dot. poz. 1, 3 oraz zadania 4). 4) Raport certyfikacyjny dot. I klasy palności CFR 1610 – (do zadania 1 dot. poz. 1, 3 oraz zadania nr 4).
Wadium Wniesienie wadium nie jest wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-7, § 4 ust. 10 oraz § 9 ust. 2 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sterylne zestawy jednorazowego użycia do operacji ginekologicznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do operacji ginekologicznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 1 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sterylne zestawy jednorazowego użycia do laparoskopii ginekologicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do laparoskopii ginekologicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 2 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jednorazowe specjalistyczne produkty dostępu naczyniowego i zabezpieczenia dróg oddechowych dla noworodków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą jednorazowych specjalistycznych produktów dostępu naczyniowego i zabezpieczenia dróg oddechowych dla noworodków. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sterylne zestawy jednorazowego użycia do operacji brzusznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do operacji brzusznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 4 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Asortyment jednorazowego użycia do pobierania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego użycia do pobierania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 5 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Asortyment jednorazowego użycia do opracowywania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego użycia do opracowywania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 6 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 07.08.2020 r.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)