Dostawa wyposażenia oraz mebli w ramach zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie o salę koncertową

Publication date 2019-12-20
End date 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636964-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia oraz mebli do budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) część 1 zamówienia – dostawa wyposażenia muzycznego,
2) część 2 zamówienia – dostawa i montaż mebli.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) dostawę do Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4,
b) dokonanie rozładunku, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,
c) montaż, ustawienie i wypoziomowanie,
d) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (przyszłego użytkownika) w zakresie obsługi.
Dostarczone wyposażenie oraz meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznej i dobrej jakości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianego wyposażenia i mebli określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a1be60bb-f596-4836-b220-e4235b0d700d
Biuletyn 636964-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Regon 85166132300000
Zamawiajacy adres ulica Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 68 82 400
Zamawiajacy fax 14 68 82 545
Zamawiajacy email zamowienia@umt.tarnow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozbudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie o salę koncertową
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tarnowa - Kancelaria Główna, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter - pok. 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia oraz mebli w ramach zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie o salę koncertową
Numer referencyjny WIM.271.25.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia oraz mebli do budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) część 1 zamówienia – dostawa wyposażenia muzycznego, 2) część 2 zamówienia – dostawa i montaż mebli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) dostawę do Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4, b) dokonanie rozładunku, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) montaż, ustawienie i wypoziomowanie, d) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (przyszłego użytkownika) w zakresie obsługi. Dostarczone wyposażenie oraz meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznej i dobrej jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianego wyposażenia i mebli określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 28 lutego 2020 r. (z zastrzeżeniem, że w przypadku nie zakończenia robót budowlanych, termin wykonania zamówienia może ulec przesunięciu).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy -jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dotyczy również spółki cywilnej - przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz sekcji III.4) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 2) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych także w następujących przypadkach: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) zmiany terminu wykonania umowy Wykonawcy robót budowlanych, b) wystąpienia zdarzeń losowych, c) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp, d) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania elementów przedmiotu zamówienia, 2) Sposobu i zakresu wykonania dostaw w przypadku konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do przyjętych w SIWZ, 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli: 1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 – przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 jest konieczna z uwagi na to, że wykonanie dostaw zgodnie z SIWZ okaże się niemożliwe bądź też gdy zmiana nie jest istotna, 3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu umowy, termin ten przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń. 4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian, 2) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie. 5. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 4, druga strona obowiązana jest ustosunkować się w terminie do 7 dni. 6. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust. 5, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian nie została przyjęta.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia muzycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 28 lutego 2020 r. (z zastrzeżeniem, że w przypadku nie zakończenia robót budowlanych, termin wykonania zamówienia może ulec przesunięciu).
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia do budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4: 1) krzesło muzyka orkiestrowego - 70 szt. 2) pulpit orkiestrowy do nut z blatem ażurowym - 97 szt. 3) lampka do pulpitu - 70 szt. 4) ławka fortepianowa tapicerowana - 7 szt. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznej i dobrej jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianego wyposażenia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 28 lutego 2020 r. (z zastrzeżeniem, że w przypadku nie zakończenia robót budowlanych, termin wykonania zamówienia może ulec przesunięciu).
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących mebli do budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4: 1) krzesło konferencyjne K1 - 170 szt. 2) krzesło pracownicze K2 - 6 szt. 3) fotel biurowy F2 - 17 szt. 4) sofa modułowa tapicerowana S1 - 9 szt. 5) pufa prostokątna gładka tapicerowana S2 - 23 szt. 6) biurko B1 - 7 szt. 7) biurko B2 - 21 szt. 8) biurko B3 komputerowe - 6 szt. 9) stół ST1 - 1 szt. 10) stolik niski ST2 - 8 szt. 11) kontener mobilny Bk - 17 szt. 12) kontener stacjonarny Bks - 4 szt. 13) wózek pod komputer Bw - 12 szt. 14) szafa ubraniowa Sz1 - 3 szt. 15) metalowa szafka pracownicza Sz2 - 4 szt. 16) szafki kuchenne Sz3 - 1 kpl. 17) metalowa szafa aktowa Sz4 - 3 szt. 18) metalowa szafa szatniowa, 1-schowkowa na ławce Sz5 - 40 szt. 19) szafa aktowa Sz6 - 6 szt. 20) niska szafka z drzwiami przesuwnymi Sz7 - 3 szt. 21) szafa gospodarcza Sz8 - 4 szt. 22) szafa do przechowywania płyt CD Sz9 - 2 szt. 23) szafa katalogowa Sz10 - 2 szt. 24) szafka podumywalkowa Sz11 - 2 szt. 25) regał magazynowy R1 - 35 szt. 26) regał biblioteczny R2 - 63 szt. 27) ławka wolnostojąca Ł1 - 4 szt. 28) drabina biblioteczna Dr - 1 szt. 29) wieszaczek podwójny - 5 szt. 30) wózek do transportowania i magazynowania krzeseł Wz - 2 szt. 31) kosz na śmieci - 31 szt. 32) suszarka elektryczna do rąk - 9 szt. 33) lustro - 2 kpl. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznej i dobrej jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianych mebli określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)