Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im.ppor. Emilii Gierczak w Łącku ul. Kolejowa 1 09-520 Łąck

Publication date 2019-12-20
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
Miejscowość Łąck
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637943-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne - w ciągu roku kalendarzowego - dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej w Łącku przy ul. Kolejowej 1, 09 520 Łąck.
Dostawy zamówionych produktów żywnościowych będą się odbywać sukcesywnie, w każdym dniu pracy Zamawiającego od 7:00 do 7:30.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r., nie dłużej jednak niż do wykorzystania maksymalnego limitu środków.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f55c0d4c-d600-464d-892f-fe82ca4aa156
Biuletyn 637943-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
Regon 26829200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kolejowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Łąck
Zamawiajacy kod pocztowy 09-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 841 420,
Zamawiajacy fax 243 841 420
Zamawiajacy email sp.eg@op.pl,
Adres strony url www.glack.superszkolna.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.glack.superszkolna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie
Dostep dokumentow zamowienia nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.glack.superszkolna.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres nie
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im.ppor. Emilii Gierczak w Łącku ul. Kolejowa 1 09-520 Łąck
Numer referencyjny SP.242.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne - w ciągu roku kalendarzowego - dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej w Łącku przy ul. Kolejowej 1, 09 520 Łąck. Dostawy zamówionych produktów żywnościowych będą się odbywać sukcesywnie, w każdym dniu pracy Zamawiającego od 7:00 do 7:30. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r., nie dłużej jednak niż do wykorzystania maksymalnego limitu środków.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1-2 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione zał. nr 1 - Wypełniony formularz ofertowy z załącznikiem (zestawienie cen jednostkowych); zał. nr 2 - Uzupełniony wzór umowy; zał. nr 5 - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; zał. nr 6 - Oświadczenie dotyczące podwykonawców (jeżeli dotyczy); zał. nr 8 - Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową przez Wykonawcę, lub nie przystąpienia przez Wykonawcę bez podania uzasadnionych przyczyn do realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Wykonawcy oświadczenia na piśmie. Zamawiający może odstąpić od umowy w szczególności w przypadku, gdy Wykonawca: 1) przez okres 2 dni roboczych – następujących po sobie – zaprzestał realizacji dostaw, 2) realizuje dostawy niezgodnie z zamówieniem, 3) nie uwzględnia uzasadnionych reklamacji ilościowych, jakościowych lub asortymentowych, 4) wystawia faktury zawierające ceny zawyżone w stosunku do złożonej oferty, 5) wszczęto w stosunku do niego postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. 3. Umowa rozwiązuje się w trybie natychmiastowym, jeżeli wyjdą na jaw okoliczności, że Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp. 4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)