DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO V

Publication date 2019-12-20
End date 2020-01-07 00:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637878-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391131008, 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO V zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (opisać w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 823e20d0-2358-41d3-81e5-a3058d045209
Biuletyn 637878-N-2019
Zamawiajacy nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 35150686800000
Zamawiajacy adres ulica Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 630 80 59,
Zamawiajacy fax 126308059
Zamawiajacy email zam@5wszk.com.pl,
Adres strony url https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”,
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO V
Numer referencyjny 71/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO V zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (opisać w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione 9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – formularz cenowy-opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.5 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Wykonawcy na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub też dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, 3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności 5) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe 6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 8) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 9) zmiany stawki podatku VAT na towar, 10) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 11) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2020-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wersalki, sofy, fotele
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) nazwa handlowa/Numer katalogowy Ilość / j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1 2 3 4 5 6 7 1 Wersalka wymiary dł. 210 cm. wymiar po rozłożeniu (powierzchnia spania) 200 x 120 - 125 cm. opis siedzisko wykonane na bonelu sprężynowym grubości min.13 cm. pojemnik na pościel, obicie skóra ekologiczna, na nóżkach chromowanych wys. 10 cm. boki obicie skóra ekologiczna. Kolor do uzgodnienia , wymagana odporność na środki dezynfekcyjne. (OIT7), (RTG3), (W3),(P1),(CII-5),(CHI-7) 26 2 Sofa wymiary dł. 92 cm. gł. 90 (+- 10 cm) wys. max 90 cm. wymiar po rozłożeniu (powierzchnia spania) 190 x 85 - 92 cm. opis siedzisko wykonane na bonelu sprężynowym grubości min.13 cm., pojemnik na pościel. na nóżkach chromowanych wys. 10 cm. obicie skóra ekologiczna, boki tworzące jedną całość z oparciem. Kolor do uzgodnienia , wymagana odporność na środki dezynfekcyjne.(OIT1), (P1) 2 3 Sofa wymiary dł. 140 cm. gł. 90 (+- 10 cm) wys. max 90 cm. wymiar po rozłożeniu (powierzchnia spania) 210 x 120 - 125 cm. opis siedzisko wykonane na bonelu sprężynowym grubości min.13 cm., pojemnik na pościel. na nóżkach chromowanych wys. 10 cm. obicie skóra ekologiczna, boki tworzące jedną całość z oparciem. Kolor do uzgodnienia , wymagana odporność na środki dezynfekcyjne. (W1),(CHII-2),(P1) 4 4 Fotel wypoczynkowy opis stelaż typu Finka. Obicie skóra ekologiczna,(CHI-6),(CHII-8), (OIT4) 18 5 Fotel wypoczynkowy opis stelaż typu kubełek Obicie skóra ekologiczna,(N1), 1 6 Fotel wypoczynkowy opis Obicie skóra ekologiczna,(W6),(P4), (OIT2) 12 Razem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rolety, żaluzje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) nazwa handlowa/Numer katalogowy Ilość / j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1 2 3 4 5 6 7 1 Rolety : - zmywalne - łańcuszkowe - mocowane na ścianie - poliester 100%, - z atestem higienicznym. Przybliżone wymiary: -wysokość: 280 cm, szerokość: 165 cm. - 10 szt -wysokość: 185 cm, szerokość: 130 cm. - 6 szt 60,63 m² 2 Żaluzje pionowe : -wykonane z PVC 100%, lub innego zmywalnego tworzywa -z atestem higienicznym - ze sterowaniem ręcznym na szynie aluminiowej - rozsuwane na boki. - szer. jednego elementu żaluzji 10 - 14cm. Przybliżone wymiary: - wysokość: 290 cm, szerokość: 160 cm - 8 szt. (mocowana do sufitu) - wysokość: 250 cm, szerokość: 148 cm- 4 szt. (mocowana do sufitu) 51,92 m² Razem
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)