GuidZP400 |
e39eaecf-650d-463e-b7d7-6e161e70913c
|
Biuletyn |
637856-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej
|
Regon |
17893300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marszałka Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 341 67 87
|
Zamawiajacy fax |
833 436 606
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zsz1.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www. zsz1.edu.pl/na-biezaco/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkoła
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www. zsz1.edu.pl/na-biezaco/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www. zsz1.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, woj. Lubelskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej.
|
Numer referencyjny |
ZSZ 1.27/272/1.19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej, postępowanie dotyczy część 3 – ryby. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy zał. nr 4 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał, nr 3 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty zał nr 1, formularz asortymentowo - cenowy zał nr 2, wykaz podwykonawców zał. nr 5, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zał nr 6, wzór umowy zał nr 7
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmian korzystnych dla Zamawiającego,
2) Zmiany cen na skutek:
zastosowania waloryzacji GUS wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych za kwartał poprzedni,
3) Zmiany nazwy produktu Zamawiający dopuszcza zmianę nazwy produktu w trakcie realizacji umowy możliwość zakupu artykułów równoważnych, tzn. takich, które nie zostały wymienione w formularzu cenowym, a odpowiadają ich wartościom, różniąc się nazwą lub nazwą producenta.
4) Zmiany stawek VAT które zostaną wprowadzone w trakcie obowiązywania umowy,
5) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności ceny na wniosek wykonawcy.
6) Zmiany o których mowa wprowadza się w drodze pisemnych uzgodnień na wniosek jednej ze stron
|
IV 4 4 data |
2020-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|