dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej

Publication date 2019-12-23
End date 2020-01-13 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638588-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej, w podziale na Zadania - części.

2. Zamówienie obejmuje 2 Zadania. Podział na poszczególne określa Załącznik nr 2 do SIWZ.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminów dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44ecbf33-175e-4768-91a4-13a690d51b02
Biuletyn 638588-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Regon 15830000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 313 500
Zamawiajacy fax 426 313 502
Zamawiajacy email liliana.podkocka@p.lodz.pl
Adres strony url www.zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia https://zp.p.lodz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.p.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, za pośrednictwem posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
Numer referencyjny 13.W6.383.21.2019-ZP.D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej, w podziale na Zadania - części. 2. Zamówienie obejmuje 2 Zadania. Podział na poszczególne określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminów dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dla Zadania 1 termin dostawy wynosi 14 dni, a dla Zadania 2 - termin dostawy wynosi 10 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia – aktualne na dzień składania ofert - według wzorów stanowiących Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte ww. oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia te składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w punkcie 1.e). niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 3) Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenia o których mowa w rozdz. XIII. 1.e) niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: a) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 do SIWZ. b) FORMULARZ CENOWY – Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. d) Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ : a) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone wraz z dowodami w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. (przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). – W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. – Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy zakres zmian do umowy został określony we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny - 32 sztuki. Szczegółowy opis oraz ilości określa Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)