DOSTAWĘ ODZIEŻY SPECJALNEJ I SPRZĘTU RATOWNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W DOBRZANACH

Publication date 2019-12-23
End date 2019-12-31 00:00:00
Instytucja Ochotnicza Straż Pożarna w Dobrzanach
Miejscowość Dobrzany
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638547-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej i sprzętu ratowniczego dla OSP w Dobrzanach.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień: 18100000-0, 35110000-8.
3.3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, gdzie:
Część 1:
Dostawa odzieży specjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia dla części 1.
Część 2:
Dostawa sprzętu ratowniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia dla części 2.
3.4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) musi być fabrycznie nowy.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy.
3.6. Transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz wszelkie inne opłaty - po stronie Wykonawcy.
3.7. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2 do SIWZ dla danej części – oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
3.8. Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnymi lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie produktów gwarantujących realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7
3.10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
3.11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
3.12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.13. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
3.14. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4cdc957b-3323-42a3-8584-887799ed86d4
Biuletyn 638547-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ochotnicza Straż Pożarna w Dobrzanach
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica Generał Karola Świerczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Dobrzany
Zamawiajacy kod pocztowy 73-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 501186232, 509299577
Zamawiajacy email ospdobrzany@wp.pl, pawelbot@tlen.pl
Adres strony url www.ospdobrzany.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wyposażenie OSP Dobrzany w specjalistyczny sprzęt wykorzystywany w sytuacjach wystąpienia zjawisk katatrofalnych lub poważnych awarii
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Stowarzyszenie rejestrowane w KRS
Dostep dokumentow zamowienia www.ospdobrzany.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej do siedziby zamawiającego Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrzanach ul. Świerczewskiego 49; 73-130 Dobrzany
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ ODZIEŻY SPECJALNEJ I SPRZĘTU RATOWNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W DOBRZANACH
Numer referencyjny OSPD/5/2019/RPOWZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci do dwóch części zamówienia lub każdej części oddzielnie
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej i sprzętu ratowniczego dla OSP w Dobrzanach. 3.2. Wspólny Słownik Zamówień: 18100000-0, 35110000-8. 3.3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, gdzie: Część 1: Dostawa odzieży specjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia dla części 1. Część 2: Dostawa sprzętu ratowniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia dla części 2. 3.4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, b) musi być fabrycznie nowy. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy. 3.6. Transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz wszelkie inne opłaty - po stronie Wykonawcy. 3.7. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2 do SIWZ dla danej części – oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. 3.8. Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnymi lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie produktów gwarantujących realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 3.10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 3.11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3.12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.13. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3.14. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-16T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podania imion i nazwisk osób wykonujących czynnosci przy realizacji zamówień wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu di rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zmaówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złozyć każdy z wykonaców. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazaniu spełnienia warunkóww postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji czesci zamówienia - przedkłada również dokumenty dotyczace tego podmiotu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraji=u, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dfo tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie kryteriow selekcji formularz ofertowy, szczegółowe parametry oferowanego sprzętu, oświadczenie o podwykonawcach
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium wysokości: część 1: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). część 2: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31.12.2019.r. do godz. 9.55 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 55 9375 0002 8400 0065 2000 0010 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie oddział w Chociwlu • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego , o którym mowa w rozdz. 8.3. pierwszy odnośnik niniejszej SIWZ, przed opływem składania ofert tj. przed opływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 8.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrzanach ul. Świerczewskiego 49; 73-130 Dobrzany a kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie numeru sprawy podane przez zamawiającego i nazwę przetargu. 8.6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 8.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.11. Zgodnie z ust. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.13. W przypadku wniesienia wadium w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. 8.14. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1. w przypadku zmiany obowiązującej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stawki podatku VAT 2. w przypadku innej zmiany przepisów 3. zasad dokonywania odbioru 4. zmiany podwykonawców 5. w innych przypadkach wskazanych w art 144 Ustawy PZP
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”dostawa odzieży specjalnej i sprzętu ratowniczego dla OSP w Dobrzanach” – znak sprawy: OSPD/5/2019/RPOWZ prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrzanach ul. Świerczewskiego 49; 73-130 Dobrzany c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; i) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
IV 4 4 data 2019-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:55
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)