ukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarkich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb

Publication date 2019-12-23
End date 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
Miejscowość Myślenice
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638508-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 153000001, 158000006, 154000002, 153311709, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b60c87d8-eae6-4e0b-b86d-580340b45fb6
Biuletyn 638508-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
Regon 29202000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zdrojowa
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Myślenice
Zamawiajacy kod pocztowy 32-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 2720424 w. 106,
Zamawiajacy fax 122 721 246
Zamawiajacy email sekretariat@zsp.edu.pl,
Adres strony url http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
Adres strony internetowej narzedzia http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jedn. org. jedn. sam. terytorialnego
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
Wymagane przeslanie ofert inny Tak Inny sposób: składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice
Nazwa nadana zamowieniu ukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarkich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb
Numer referencyjny ZP-04/12/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Okres realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty wskazanej w umowie to do momentu wykorzystania tej kwoty. Dostawy będą odbywały się po każdorazowym uzgodnieniu asortymentu zamawianego towaru przez osobę upoważnioną. Termin przydatności do spożycia i gwarancja ustalone przez producenta. Dostawa towaru odbywać się będzie dwa razy w tygodniu na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych na 1 dzień przed planowaną dostawą. Termin dokonania dostawy po złożeniu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert (czas dostawy od 1 godz. do 24 godz. od złożenia zamówienia) - Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6. SIWZ stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdz. VIII pkt 3 ppkt a) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 SIWZ zdanie pierwsze stosuje się. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu: a) potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa Załącznik nr 3b - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy pzp b) potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w postępowaniu wykonawca składa Załącznik nr 3a – Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty wykonawca dołącza: a. Formularz oferty – załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SIWZ b. Formularz cenowy – załącznik nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ c. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 3a i 3b do SIWZ; d. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postepowania według rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - dalej zwanego „rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.” – paragraf 2, 5 i 7 cyt. rozporządzenia. e. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust 3a Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 lit c i d SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.). 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 6. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa § 2, § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa w Rozdz. VIII pkt 5. SIWZ) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - dalej zwanego „rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.”, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa Rozdz. VIII pkt 5. SIWZ) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7. SIWZ zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 9. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale wraz z ofertą. 10. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 9. SIWZ, składane są przez wykonawcę w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 13. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 16. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 17. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie względnie przesunięcie w sytuacji gdy: a) wystąpiły klęski żywiołowe lub inne stany nadzwyczajne, stwierdzone w sposób prawnie określony zgodnie z obowiązującym porządkiem normatywnym, b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, niestanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Siłą wyższą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest zdarzenie niezależne od wykonawcy, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, c) dotrzymanie terminów dla realizacji umowy uzależnione jest od wyników postępowania administracyjnego w przedmiocie uzyskania stosownych zezwoleń, decyzji i podobnych aktów administracyjnych. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanych w zdaniu poprzedzającym terminów stanowi podstawę do zmiany umowy w tym zakresie, jeśli spełnione są łącznie następujące warunki: - niedotrzymanie terminu wynika wyłącznie z przedłużającego się postępowania, - Wykonawca wykaże, że zwłoka w tym postępowaniu nie jest rezultatem jego nieprawidłowych działań lub zaniechań, d) nastąpi przedłużenie procedury przetargowej o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego wskutek prowadzonego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, e) weszły w życie przepisy prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, które wymagają dostosowania wyposażenia do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wydłużenie tudzież przesunięcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nastąpi o czas równy przerwie w wykonywaniu przedmiotu umowy w związku ze zdarzeniami, o których mowa pod lit. a) – e); 2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zwłaszcza, iż jeśli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to Wykonawca winien wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia (ceny ofertowej): 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenia lub zmniejszenia), przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku, 2) w razie rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (maksymalnie do 50% zamówienia). W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę w tym zakresie umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w tej części zmniejszając odpowiednio wynagrodzenie, 3. Poza przypadkami wskazanymi powyżej zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej rzeczonej umowie. 4. W razie konieczności modyfikacji umowy w zakresie ust. 1 – 3 niniejszej jednostki redakcyjnej Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wniosek w formie pisemnej o dokonanie zmiany umowy. Wniosek ten winien zawierać propozycję zmiany umowy wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem uwzględniania powyższych warunków. 5. W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający wyda pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. Termin o jakim mowa w zdaniu zd. 1 niniejszego przepisu rozpoczyna bieg od momentu doręczenia wniosku Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów. Zamawiający może przedłużyć termin do zajęcia stanowiska o kolejne 30 dni. Za brak wydania stanowiska przez Zamawiającego strony uznają tym samym niewyrażenie zgody na zmianę umowy w proponowanym zakresie. 6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30 dni (od ostatecznego terminu skłądania ofert)

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-04/12/19 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w zakresie: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa warzyw i owoców Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Część 5: Dostawa mrożonek Część 6: Dostawa ryb 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)